ja scanningen blir vildt spændende...men jeg kan mærke at jeg også er rigtig nervøs...for ikke at sige hunderæd. og jeg har lidt på fornemmelsen at det kommer til at gentage sig før hver eneste scanning, for jeg kommer sådan til at tænke på sidste år da man lå der og der bare var ingenting derinde og man troede man var lykkeligt gravid
men altså!! jeg tror da nok at alt er godt
jeg har formået at holde kvalmen et skridt fra livet idag ved at starte dagen med et glas appelsinjuice med presset ingefærsaft og derefter spist cirka hver anden time...bare et eller andet, rugbrød eller appelsiner eller noget. så kan jeg liiiige mærke den kommer snigende op i halsen, men så skynder jeg mig at spise og så lusker den af igen 
men jeg tror så til gengæld at jeg har været for meget "Trine" idag! jeg var ude og gå tur, jeg har ordnet vasketøj, skiftet sengetøj osv osv og i eftermiddags fik jeg bare ondt i maven og nu har jeg lige haft en minimal blødning igen. Søren var helt forfærdet da han kom hjem, han vil ikke have jeg laver NOGET. og det er ikke fordi jeg skal brokke mig over det, det er nok bare fordi man skal jo strække benene en gang imellem og så kommer man til at gøre alle de der "småting" som bare ligger og glor.
men nu har jeg siddet i sofaen nogle timer og læst i "De kære børn" og så kom jeg til fødslen og så tænkte jeg bare "nej, det dér! det vil jeg altså ikke!" og så går det op for en at der bare ikke er nogen vej udenom og så blev jeg liiiidt bange
det er sgu godt der er 8 måneders forberedelsestid!!! (den anden nat lå jeg vågen og tænkte på alle de ting som jeg skal nå at lære inden babyen kommer og så kunne jeg bare slet ikke overskue det)
Anmeld