Teenager på 10 måneder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. februar 2010

hc=k

Overskriften fortjener en forklaring og her kommer den.

I dag vågnede jeg kl 09.33 og var lige ved at tude.
Min søn havde ikke vækket mig som han plajer og jeg tænkte stræks det værdste... Jeg løb ind på hans værelse med en mega klump i halsen og da jeg åbnede dørernog kiggede i hans seng fandt jeg min dreng sovende som en lille engel...
Jeg ved godt at der er rigtig mange der klager over manglende søvn, men altså det er virkelig grimt at vågne og tro at der er noget galt.
Nu har jeg en teenager-baby som min mor kalder det, han vil snart have øl og damer, mon jeg skal gemme alle vore flyttekasser væk så han ikke pakker sit legetøj og flytter...

Fra nu af er der dømt vækkeur til kl 07.00 for han skal jo snart i dagpleje og så nytter det jo ikke noget at man ligger og snuer hele dagen.

Hilsen Henni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

JustAnotherName

Ååårrhhh, hvor må det være skønt, at have sådan en syv-sover....
Men ja, kan godt se at de grimme tanker er ubehagelige, hvis der nu var noget galt og det var DERFOR der var ro så langt ud på morgenen/formiddagen...
Sådan var min ældste datter nu også, god til at sove længe. Og jeg nød det.

Idag har jeg sovet til klokken 8:15
Men min barsel slutter også snart, og hvis jeg skal igang med at læse, så skal jeg møde til den tid ....det vil sige, at 2 børn skal have tøj på og morgenmad, og afleveres i dagpleje og vuggestue, inden jeg selv skal være færdig og møde kl. 8:15 .....puuha, så starter dagen altså tidligt! Og det bliver da en hård omvæltning, så inden længe, skal vi nok også "øve os i", at stå tidligere op.

På den anden side, så er det jo om, at nyde at man kan ligge lidt længere, nu mens det KAN lade sig gøre. Så skal "den sure hverdag" nok ramme én tids nok....

Du må have flyttekasserne gemt godt af vejen, så han ikke pludselig er på vej ud i den store verden med alle sine sager
DE SKULLE BARE VIDE, HVOR GODT DE FAKTISK HAR DET!! 

Anmeld

11. februar 2010

wamse

He he ja sikke en lille syv sover 

Men som mor til en teenager, vil jeg så lige gøre opmærksom på en lille forskel.......Da du så gik ind for at vække dit barn, så ville en teenager være vildt tosset og så efterfuldt af nogle gloser 

Min teenager skal med fandes vold og magt også eskorteres i seng om aftenen, hvor et mindre barn trods alt er til at lægge i seng, teenagerne har det med at kunne stå op igen de slyngler

Ej det er ment som pjat

Anmeld

11. februar 2010

Mira0911

Uha - Sådan en 7 sover havde jeg også på et tidspunkt... Det er rigtig skønt når ens barn sover så længe...

Da min startede i dagpleje, ændrede jeg ikke på hendes søvn rytme... Hun vågnede automatisk når vi stod op og gjorde os færdig... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.