Jeg starter altså lige på det positive først - holder ikke ud at jeg altid er hende den negative herinde, men puha tingene trækker tænder ud.....
Men først og fremmest så fik jeg godkendt af jobcenteret at jeg kunne søge en voksenelevplads med støtte fra dem - jeg har sendt en ansøgning til Fredericia sygehus som lægesekretærelev, og skal til samtale d. 23. februar. Jeg glæder mig helt vildt !!!!
Og så til lille August. Han er nu igang med 3. kur/behandling for mellemørebetændelse på 3 uger. Igår gik jeg helt i sort og brød sammen. Igen fordi jeg også skal bruge energi på Martin som overhovedet ikke støtter mig. gider slet ikke skrive om ham 
Jeg kan jo nærmest tegnene i søvne, når August er ved at blive syg, men kan tydeligt mærke at Martin syntes jeg er for pylret, men det hjælper jo ikke noget når August er syg. vi brugte hele morgenen igår på om han skulle i vuggestue eller ej, og jeg sagde det løber fra hans øre, vi kan ikke bare lade som ingenting. (August var ikke påvirket af det med øret, hverken sløj, feber eller noget, han legede bar rundt) så endte med at være en snot forvirret mor der både ringede til min egen mor, til vuggestuen fordi det er så frusterende at August aldrig får en hel sammenhængende uge i vuggestuen. Og ørelægen åbnede selvfølgelig først kl. 11.00 !! August fik lov til at komme derop i to timer og så afsted til lægen. Og jo der var betændelse igen. Meget endda. Vi var lige stoppet med behandling i søndags efter to gange betændelse. Og lige nu panikker jeg fuldstændig over alt det medicin at det æder hans indre organer op 
Men fik en rigtig god snak med ørelægen, og han syntes vi skulle sende August til en børnelæge på Kolding sygehus som kunne tjekke ham i hovede og numse, om der evt. var noget galt med hans immun forsvar. Han var overbevist om der intet var galt med August, men så var vi sikker. Han sagde der desværre fandtes børn ,der bare var syge med ørerne hele tiden, selvom han har dræn. Han bliver heldigvis ikke så hårdt ramt som han gjorde før i tiden, men hader hader hader det medicin. Er også typen der tyr´til alternativ behandling og hælder nogen mere til det end til læger og alt deres medicin, men det virker bare heller ikke.
Det eneste der virker er noget pulver fra Helsekosten, som holder hans tarmflora igang og som ikke fjerner hans sult, som det normalt gør når han er på medicin.
Puha tøser en lang smøre der bare skulle ud sorry
håber i alle har det godt - knus fra mig