Min kæreste har migræne... Til tider en slem migræne...
Idag har han været hos min neurolog til samtale om det.. De er nået frem til, udover migræne pillerne han tager, skal han have en yderligere pille, til at forbygge migrænen... Hans læge havde sagt at migræne pillerne, var farligt for hjertet, neurologen sagde at det var det ikke, så dem kunne han roligt fortsætte med uden problemer..
Udover forbyggende/migræne pillerne, skal til akupunktur 4 gange, som sygesikringen betaler... Og han sagde at det hjalp ikke på ham...
Nu skal han prøve det, og så ser vi derefter hvordan det virker.. Første akupunktur behandling er på Mandag...
Midt i Marts måned skal han til samtale med neurologen, om hvordan det fungere.. De forbyggende piller, kan tage op til 6 uger før de virker...
Neurologen konstaterede at han havde du slags migræne halløj...
Den ene er Spændingshovedpine og den anden var migræne.. Jeg var ikke med til samtalen, som jeg rigtig gerne ville for at støtte ham hele vejen igen...
Han har fået skemaer med hjem, hvor han skal skrive, hvor migrænen er osv... Så der kan findes præcis ud af, hvad det er for en migræne...
Jeg håber virkelig det hjælper på ham... :)
Måtte lige ud med det... :)
Anmeld