pu ha 3 timer igen! ca.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. februar 2010

ChatH

Jeg sidder bare og stener herinde! kan slet ikke holde ventetiden ud.

I nat har jeg sovet af h******** til. det ene øjeblik drømte jeg at de viste os en fin lille baby på skærmen og det næste øjeblik vågnede jeg op badet i sved fordi de ikke kunne se hjertet slå!

Jeg hader mig selv for at være sådan her, har jo for helvede været det hele igennem engang før, forstår det bare ikk! Er ked og bange rigtig meget af tidenHåber virkelig vi ser en fin lille baby derinde her om 3 timer ca så jeg kan få lidt ro på det hele!

åndssvage kvinde menneske, ja altså mig selv!! Nåh det var vist bare lidt frustrationer der skulle ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

I nat har jeg sovet af h******** til. det ene øjeblik drømte jeg at de viste os en fin lille baby på skærmen og det næste øjeblik vågnede jeg op badet i sved fordi de ikke kunne se hjertet slå!

Jeg hader mig selv for at være sådan her, har jo for helvede været det hele igennem engang før, forstår det bare ikk! Er ked og bange rigtig meget af tidenHåber virkelig vi ser en fin lille baby derinde her om 3 timer ca så jeg kan få lidt ro på det hele!

åndssvage kvinde menneske, ja altså mig selv!! Nåh det var vist bare lidt frustrationer der skulle ud.

der ER en flot lille sund og rask baby i din gravide mave

Anmeld

11. februar 2010

JustAnotherName

Du får lige en krammer......

Usikkerheden og nervøsiteten er jo helt almindelig. Man frygter sådan at noget er galt, fordi man jo så nødigt vil miste. Det er lidt vildt, så kort tid man skal have været gravid, før man bliver så glad ved tanken om fremtiden, at det er helt ubærligt, hvis noget skulle gå galt.

Jeg mistede engang i 8'ende uge, og jeg var helt knust.
Fosteret lignede jo ikke engang en baby endnu. Men i mine tanker i mit hjerte, var det på ganske få uger allerede en del af mig og vores fremtid. Og når det braser, så bliver man ked af det ....og endnu mere usikker gangen efter.
Så jeg forstår udemærket nervøsisteten.

Men søde ven, jeg er sikker på, at den er HELT UBEGRUNDET, og at der ligger en sund og rask lille svømmer derinde    Bare rolig!

Jeg glæder mig til at høre om den veloverståede skanning, når I er tilbage igen. Jeg er helt overbevist om, at det nok skal blive en god oplevelse, og at alting er helt okay.

Knus herfra....

Anmeld

11. februar 2010

Vinker

Jeg er slet ikke i tvivl om at det er en sund og rask lille baby der ligger og godter sig i din mave

Anmeld

11. februar 2010

TbCp

Chatarina skriver:

Så er det jo lige ved at være tid.... krydser for at alt ser fint ud.... selvfølgelig gør det det!

Anmeld

11. februar 2010

Karo

Chatarina skriver:

Selvfølgelig er det en fin lille baby der ligger derinde, og på nuværende tidspunkt har i sikkert allerede fået det afvide.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.