Nogle med forstand på Bricksite?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. maj 2008

Tynen

Jeg vil gerne i kontakt med dem pr. mail men kan ikke finde en mailadresse jeg kan skrive til dem på.

Nogle der ved hvad den er eller hvor man skal lede efter den?

Vil rigtig gerne vide om det ikke snart bliver muligt at ændre rækkefølgen på ens billeder i gallerierne og om man kan lægge alm. filmklip ind der ikke ligger på Youtube.

Er der nogen der ved noget? :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2008

1977

Profilbillede for 1977
Du kan godt ændre rækkefølgen, men det tager en krig. Du skal "bare" gå ind og ændre navnet på dine billeder så de ligger i den "alfabetiske" orden du vil vise dem. Men ja resten vil jeg også gerne vide. Jeg kan bare ikke finde en adresse på dem.

(H)

Anmeld

15. maj 2008

Tynen

Fedt, så fik jeg da 1 af problemerne løst! :)

Men egentlig underligt at de ikke skriver klart og tydeligt hvordan man kan komme i kontakt med dem?!

Anmeld

16. maj 2008

xxx

Hej

Jeg har kommunikeret lidt med dem over mail før, så her er deres adr.: mail@bricksite.com
Jeg fik den da jeg slettede en hjemmeside, der begyndte de at skrive til mig.

Hvad angår billederne skal du jo bare omdøbe dem inde i Fil-bibliotek, jeg har f.eks. sat dem til at hedde 001-002 osv. problemet vil så først komme for mig når jeg når op på de 1000 billeder i hver mappe;)

Hilsen Christina.

Anmeld

16. maj 2008

xxx

Lige et P.S.;)

Email adr. står også i den mail kvittering som man får når man har købt noget derinde, f.eks. ekstra lagerplads eller sider.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.