bule i bilen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2010

frk Jensen

hvad med at få det lavet over forsikringen?

min eks er autolaker, og nøøøj det er dyrt at få malet bil..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

Michael healer

kudsk skriver:

det gør jeg også

tror nemlig også det er gået ud over deres bil

hvad med forsikringen, dækker den ikke ?

Anmeld

11. februar 2010

håber snart det er os

BetinaMørk skriver:

hvad med at få det lavet over forsikringen?

min eks er autolaker, og nøøøj det er dyrt at få malet bil..

ja det er det nemlig

vi tager den også over vores forsikring

men har en selvrisiko på 3500

det er sgu da træls når man ikke selv er skyld i det

men hvad fanden det er jo billiger end hvis vi skulle betale over 10.000

Anmeld

11. februar 2010

Pia.

kudsk skriver:

det gør jeg også

tror nemlig også det er gået ud over deres bil

Det kan vi da næsten håbe på... desværre tror jeg at folk går i panik når de laver sådan en skade på en andens bil, tror slet ikke det er deres mening at køre fra stedet - men man handler nok lidt panisk hurtigt når det sker, kunne jeg forstille mig... vi har en gang mistet sidespejlet på vores gamle bil og den dame der havde ramt den havde sat sit telefonnummer i forruden ... - Så der findes stadig ærlige mennesker..

Anmeld

11. februar 2010

håber snart det er os

Pia. skriver:

Det kan vi da næsten håbe på... desværre tror jeg at folk går i panik når de laver sådan en skade på en andens bil, tror slet ikke det er deres mening at køre fra stedet - men man handler nok lidt panisk hurtigt når det sker, kunne jeg forstille mig... vi har en gang mistet sidespejlet på vores gamle bil og den dame der havde ramt den havde sat sit telefonnummer i forruden ... - Så der findes stadig ærlige mennesker..

men det var flot gjort at hun sad en seddel i vinduet

men det forventer man da også at folk gør de har da en forsikring til at dække det

Anmeld

11. februar 2010

Mira0911

Man kan bare ikke køre fra noget... Det sker jo ofte at folk flygter fra tingene...

Øv øv med jeres bil - Det bliver da en dyr fornøjelse....

Anmeld

11. februar 2010

merichs

kudsk skriver:

så fik jeg risset bilen og en bule og et smadret sidespejl

tænkt at folk bare køre

hold kæft hvor blev jeg sur

bilen skal laves for over 10.000 kr

Det er bare SÅ fejt.... Kan sætte mit pis i kog når folk gør sådan noget. Og det er jo ikke fordi de ikke opdager det. Jeg har, i vores ene bil som vi har haft ca 3 år, fået smadret et sidespejl, fået en ca 30 cm lang og ca ½ cm dyb ridse i passagerdørem og bulet bag/sideskørten 2 gange. Ikke en eneste gang var der sat en seddel

Anmeld

11. februar 2010

Honningblomst

Har du ikke en selvrisiko og forsikring?....og ja, pisse træls, men godt det kun er en død ting.

Anmeld

11. februar 2010

håber snart det er os

merichs skriver:

Det er bare SÅ fejt.... Kan sætte mit pis i kog når folk gør sådan noget. Og det er jo ikke fordi de ikke opdager det. Jeg har, i vores ene bil som vi har haft ca 3 år, fået smadret et sidespejl, fået en ca 30 cm lang og ca ½ cm dyb ridse i passagerdørem og bulet bag/sideskørten 2 gange. Ikke en eneste gang var der sat en seddel

ok det var meget

det er bare så træls når folk ikke kan være ærlige og ligge en seddel det er sgu da det vi er forsikret for 

øv øv

Anmeld

11. februar 2010

håber snart det er os

Har du ikke en selvrisiko og forsikring?....og ja, pisse træls, men godt det kun er en død ting.

jo min egen forsikring dækker det

men har jo en selvrisiko på 3500 det er sgu da mange penge

dem kunne jeg godt have brugt på noget andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.