Skulle vi så ikke tage en billederunde.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2010

MORJESPERSEN

Milka skriver:

wow for nogle smukke tøser, fie ...

Takkk    Syndes nu også du har to meget meget meget smukke piger, elsker nå du visser billeder af dem, syndes det er lidt specialt når vi nu begge har tvillinge piger og de næsten er samme alder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

Milka

MORJESPERSEN skriver:

Takkk    Syndes nu også du har to meget meget meget smukke piger, elsker nå du visser billeder af dem, syndes det er lidt specialt når vi nu begge har tvillinge piger og de næsten er samme alder..

du har ret, tvillingemødre har altså en helt særlig connection! jeg håber vi alle kan mødes en dag – i er i hvert fald hjertelig velkomne til at kigge forbi hvis/når i kommer til københavn

Anmeld

11. februar 2010

JustAnotherName

I tvillinge-mødre

Det er da egentligt også lidt vildt, at bøtterne kun er en uge ældre end Laura og Amalie. Det vil sige at i to har FIRE BØRN, som er fuldstændigt jævnaldrende.

De ville da få en FEST, hvis I mødtes   

....og for den sags skyld, så ville jeg gerne deltage til sådan et party, hvis engang det skulle lade sig gøre, at I kunne deltage til et træf sammen med flere af os andre.
Jeg pønser jo lidt på, at stable noget på benene igen snart ...evt lørdag den 13 marts....!?!

Anmeld

12. februar 2010

lion

Sikke nogle skønne billeder af jeres børn.

Dejlige billeder af Liva der griner.

Hvor er dine 2 piger skønne som hummlebi og mariehøne.

Her er et par af Cassandra, i snevejret som hun elsker.

Legetide med sin fætter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.