hvor længe "må" plukkeveer vare?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.302 visninger
10 svar
1 synes godt om
11. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ja, overskriften siger vist sig selv!?

Jeg oplevede mange plukkeveer IGEN i nat, og lå så og kunne ikke sove for dem. Jeg forsøgte at slappe heeeeelt af og få dem til at slappe lidt af, men det virkede ikke rigtig. Nogen af dem var absurd lange og maven var hård som en bowlingkugle i mange minutter... Er der nogen "regler" for hvor længe de "må" vare?

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

MorTilSnartFire <3

det tror jeg ikke der er, men hvis de kommer med få minutterss mellemrum er det veer og ikke plukveer

Anmeld

11. februar 2010

Moderator

Sabrina17 skriver:

det tror jeg ikke der er, men hvis de kommer med få minutterss mellemrum er det veer og ikke plukveer

Synes de kommer hele tiden

Hmm... kan godt være jeg lige skal være lidt opmærksom i dag

Anmeld

11. februar 2010

SaNiNa

Jeg hvade utrolig mange plukveer troede jeg men de sagde på fg at det var veer da de kom så hyppigt. så tag tid søde...

Anmeld

11. februar 2010

Moderator

Sanne og Nicklas skriver:

Jeg hvade utrolig mange plukveer troede jeg men de sagde på fg at det var veer da de kom så hyppigt. så tag tid søde...

det gør jeg lige..

Anmeld

11. februar 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

Ja, overskriften siger vist sig selv!?

Jeg oplevede mange plukkeveer IGEN i nat, og lå så og kunne ikke sove for dem. Jeg forsøgte at slappe heeeeelt af og få dem til at slappe lidt af, men det virkede ikke rigtig. Nogen af dem var absurd lange og maven var hård som en bowlingkugle i mange minutter... Er der nogen "regler" for hvor længe de "må" vare?

Knus Caroline

Tag tid og være meget obs... Kan jo være det så småt er fødslen der er på vej...

Anmeld

11. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Caroline86 skriver:

Synes de kommer hele tiden

Hmm... kan godt være jeg lige skal være lidt opmærksom i dag

Ja, hvis de kommer med 5-8 minutters interval og du synes de er slemme, så synes jeg du skal ringe op på FG og høre om de vil se dig, når nu du skal have KS... Jeg har haft veer i lidt over 2 døgn med 10 minutters interval, men de gør ikke ondt som sådan, så jeg venter bare på de gider komme lidt igang

Anmeld

11. februar 2010

SaNiNa

Hvordan står den til Sveske?

Anmeld

11. februar 2010

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Hvordan står den til Sveske?

Tænkte samme.. Pludselig var hun offline...

Anmeld

11. februar 2010

Amelia<3

jeg kender en hun havde mange plukkeveer i slutningen, det var der hele tiden. Du kan sagtens føle forskel på plukkeveer og rigtig veer. Hvis du er i tvivl så ville jeg ringe til fg og hører dem ad.
Jeg havde også selv mange plukkeveer i slutningen og en uge efter fødte jeg Og jeg var ikke i tivl om hvornår "rigtige" veer tog til.

Held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.