spørgsmål ang. jobsøgning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. februar 2010

Anonym trådstarter

Jeg har fundet en fantastisk jobannonce, men det vil være i dag og aftenvagter og min mand arbejder meget forskelligt.

Kan man godt ringe op og høre efter om de vil sende en evt. rulleplan? eller virker det som om jeg så ikke vil arbejde om aftenen? -men sådan forholder det sig ikke, det er mere om vi kan få drengen passet og hvor meget vi vil overlappe hinanden om aftenen, for hvis det er ofte, så kan jeg ligeså godt lade være med at søge.

Jeg kan også bare ringe og høre hvor mange aftenvagter det drejer sig om, men selvom de siger 9, så ved jeg jo ikke hvor galt det går. Da manden kører med 3 ugers rul og jeg nok vil komme til at køre med 4 ugers rul.

Hvordan mener I jeg kan gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

CS

Ja tænker du godt kan ringe og høre dem om de kan sige dig allerede på forhånd om de ligger fast eller ja om de har mulighed for at give dig eller sende dig et eksemplar på deres skema.

Pøj pøj og go vind

Anmeld

11. februar 2010

Anonym trådstarter

Tusind tak fordi du gav dig tid til at svare

Anmeld

11. februar 2010

Ni-ko-li-ne

det kan man sagtens ringe og spørge om! :0)

Anmeld

11. februar 2010

Alexander&Lærke

Det kan du saktens ringe og spørge om, bare sig det som det er at din mand også arbejde aften og du gerne vil se om det kan komme til at passe sammen så jeres dreng kan blive passet.

Jeg arbejde selv blandet med dag og aftnen og da jeg fik min plan fik jeg lov til at se den inden jeg gik med til den, jeg arbejder heldigvis på en arbejdsplads hvor de er rimelig flexsibel.  

Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.