NF om få timer.. og er sur og nervøs..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. februar 2010

BinaMor

såå nervøs for scanningen her kl 10.30... og ved ikke hvorfor.. sidste graviditet var jeg ikke til scanning før MD.

min søs fandt kun ud af at hendes var gået til til nf scanningen så måske er det den der lure.. eller min normalt stærke 6. sans.

og manden er DUM! han har hele tiden kritiseret at vi tog nf for "vores barn fejler ingen ting" og "det er jo bare en lille bordtennis bold" men sagde han nok sku tage med (tak eller ?)

nå men idag er gabbie syg. og så tager han hende (selvom min søster egentlig godt kunne hende den lille time) mens jeg tager alene afsted

måske bare graviditets hormoner. sys bare han er en lille røv.. når man samtidig er nervøs og sådan.

brok, brok..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

LouiseNielsen

Held og lykke i dag...

Prøv at vær lidt positiv, så du får en god oplevelse ud af det. Men nej jeg syntes ikke din mand kan være bekendt ikke lige at støtte lidt op omkring det...

Anmeld

11. februar 2010

Ni-ko-li-ne

og det er ikke en lille bold.... han ville blive overrasket håber du får billeder med hjem...

det skal nok gå, han burde støtte dig i det....når han ser billederne bliver han jaloux

Anmeld

11. februar 2010

FruEllingsen

Håber at skanningen går rigtig godt

du får lige et kram her fra

Anmeld

11. februar 2010

ChatH

Kan sagtens forstå dig, ville også være skuffet.

skal selv afsted kl. 13.10 og er også bare mega nervøs. Krydser for jeres baby er helt perfekt.

Chatarina

Anmeld

11. februar 2010

lululupo

Mænd nogle gange, tsk tsk, meeennn han skal nok ombestemme sig når han ser hvor stor han/hun allerede er nu......

Held og lykke og er sikker på scanningen hjælper på humøret

Anmeld

11. februar 2010

BinaMor

taaark skal i have

Anmeld

11. februar 2010

BinaMor

Chatarina skriver:

Kan sagtens forstå dig, ville også være skuffet.

skal selv afsted kl. 13.10 og er også bare mega nervøs. Krydser for jeres baby er helt perfekt.

Chatarina

tak og i lige måde

Anmeld

11. februar 2010

Bavianis

Jeg sender lige en masse tanker og krydser hvad jeg kan! Rigtig meget held og lykke!

- Og giv lige lyd når du får tid;-)

Anmeld

11. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Op med humøret

Nyd NF-scanningen, og kom gerne med en lille opdatering når du er hjemme igen.

Jeg kryder alt hvad der kan krydses for, at I venter jer en sund og rask lille spire

Knus

Corinna 20+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.