Syntes at tiden går langsomt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

837 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. februar 2010

Pocha

Jeg syntes at tiden går utroligt langsomt efter at jeg har opdaget at jeg er gravid... Vil så gerne bare ha' at jeg skal nå til uge 12, så jeg er sikker på at der ikke er noget der kan gå galt...

Er der ikke andre der har det sådan, eller havde??

Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

Loa

Pocha skriver:

Jeg syntes at tiden går utroligt langsomt efter at jeg har opdaget at jeg er gravid... Vil så gerne bare ha' at jeg skal nå til uge 12, så jeg er sikker på at der ikke er noget der kan gå galt...

Er der ikke andre der har det sådan, eller havde??

Rikke

Jeg havde helt sikkert...  Jeg gik bare og prøvede at tænke på noget andet i håb om at tiden gik hurtigere.... Meen når man er spændt samt håber på der ikke sker noget inden de 12 uger, så tror jeg desværre man fokuserer så megt på tiden, at den netop føles langsom.....

Men før du får set dig om, så er den 12 uge der lige pludseligt....

Og er sikker på der intet sker hver før eller efter de 12 uger...

Anmeld

11. februar 2010

LouiseNielsen

Tillykke med graviditeten....

Nu vil jeg da ikke virke vild negativ, men du skal huske at selvom man er over uge 12, så kan det stadig gå galt... Det er "bare" der hvor man siger man når et mål hvor det oftets ville være gået galt... Men man kan jo aldrig vide sig sikker!

Når det så er sagt, kan jeg sagtens følge dig i det du skriver, men lige pludselig vil du føle tiden flyver afsted, og når du så igen nærmer dig termin, så går tiden aaaalt for langsom igen....

Jeg venter mit andet barn og har termin om 7 uger, og nej hvor jeg igen er meget utålmodig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.