Ved næsten ikke om jeg tør skrive det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

TbCp

Men det går så godt med søvnen her nu!!!

Liva sover nu i åben seng og bliver puttet uden problemer. Hun skal have et par faste godnat sange og så går vi.... ja far brummer også godnat sang en gang imellem

Når vi går i seng kigger vi lige til hende.

Hun vågner som regel først på natten hvor en af os lige går ind og giver hende sutten, siger "far/mor er her og passer på dig" og så ligger hun sig ned og sover igen.
Et eller andet sted mellem kl. 3-5 kommer hun så dappende ind til os med dyne, bamse og sut. Vi har lagt en madras på gulvet ved min side af sengen, der putter hun sig og sover videre. Ind imellem kommer hun op og ligge mellem os omkring kl. 5.30 og så sover hun ellers til et eller andet sted mellem 6.30 og 8.

Dvs. vi er kun oppe 1 gang!!!! Når hun kommer ind registrere jeg det kun lige for hun klare det selv.

Nu havde vi så lige igår hvor hun tog en af de der "night terror" turer som hun har ind imellem. Hvor hun bare skriger og er skræmt, vil ikke trøstes af os, skubber os væk.
Det var heldigvis en kort tur igår, men hvor er det væmmeligt....

Men bortset fra det så er det bare thumbs up med den søvn for tiden!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Ida.

Du er en modig kvinde Tina jeg tør aldrig prale...

Annika er også kommet i juniorseng og sikke et show siger jeg bare!!! De første 14 dage lagde hun sig pænt til at sove, men nu tager det nemt 1½ time fra hun bliver lagt til hun sover  det er SÅ tydeligt, at hun bare prøver max grænser af - hun går ud af værelset, bliver derinde og leger, går ind til Lina (det er næsten den værste!!), skal have vand, er ikke træt, vil have sin mor/far, vil sove i mor og fars seng, vil have en godnatsang mere og ARGH!!! Vi er ved at blive sindssyge altså!

Så jeg er da noget misundelig!!

Og så gælder det om at nyde det så længe det varer men det kan da være, at al den kærestetid kan åbne for muligheden for en lillesøster/-bror

Anmeld

11. februar 2010

Vingummien

Ej hvor dejligt. Så er i bare mega friske for tiden. Selvom Emil sove rigennem syntes jeg ikke jeg er frisk om morgen

Anmeld

11. februar 2010

TbCp

suanne85 skriver:

Ej hvor dejligt. Så er i bare mega friske for tiden. Selvom Emil sove rigennem syntes jeg ikke jeg er frisk om morgen

Nej jeg synes faktisk heller ikke jeg er særlig frisk....

Står op kl. 6 hver morgen og det er min krop bare slet ikke bygget til.

Når klokken nærmer sig 21 er jeg ved at være klar til at gå i seng 

Men det er dejligt at hun sover godt

Anmeld

11. februar 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Nej jeg synes faktisk heller ikke jeg er særlig frisk....

Står op kl. 6 hver morgen og det er min krop bare slet ikke bygget til.

Når klokken nærmer sig 21 er jeg ved at være klar til at gå i seng 

Men det er dejligt at hun sover godt

Vi står op 5.45 og jeg er bare ikke morgen menneske. De sidste par dage har jeg smidt mig i seng kl 8-9 tiden

Ja det er også på tide

Anmeld

11. februar 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

Du er en modig kvinde Tina jeg tør aldrig prale...

Annika er også kommet i juniorseng og sikke et show siger jeg bare!!! De første 14 dage lagde hun sig pænt til at sove, men nu tager det nemt 1½ time fra hun bliver lagt til hun sover  det er SÅ tydeligt, at hun bare prøver max grænser af - hun går ud af værelset, bliver derinde og leger, går ind til Lina (det er næsten den værste!!), skal have vand, er ikke træt, vil have sin mor/far, vil sove i mor og fars seng, vil have en godnatsang mere og ARGH!!! Vi er ved at blive sindssyge altså!

Så jeg er da noget misundelig!!

Og så gælder det om at nyde det så længe det varer men det kan da være, at al den kærestetid kan åbne for muligheden for en lillesøster/-bror

Det skal man dælme også passe på med

Vi prøvede også tidligere at tage siderne af Livas seng, men det var et dårligt tidspunkt og det gik bare ikke. Så siderne blev sat på igen.

Så ville jeg male Livas seng og hun skulle så sove i en anden seng, det blev så en almindelig 1-mands voksenseng, og da hun kom over i den gik det bare super godt.
Hun blev puttet, sunget for osv og så sagde jeg "Godnat, jeg vil have du bliver liggende i din seng" og det gjorde hun så  

Så da hendes seng var færdigmalet var det ingen problemer at få hende til at sove i den og at blive liggende.
Det sker da ind imellem at hun lige står op og kalder på os, men det er godt nok sjældent....

Kærestetid er det ikke meget af selvom Liva sover så godt  

Carsten arbejder i øjeblikket fra ca. 9 - 23-24 hver dag!!! Så det er ikke meget jeg ser til ham, er godt nok glad for at han arbejder hjemmefra så ser jeg ham da i det mindste til måltiderne

Anmeld

11. februar 2010

TbCp

suanne85 skriver:

Vi står op 5.45 og jeg er bare ikke morgen menneske. De sidste par dage har jeg smidt mig i seng kl 8-9 tiden

Ja det er også på tide

Nej altså jeg gad godt have et arbejde hvor jeg kunne stå op kl. 9, møde kl. 10 og gå hjem kl 14

Jeg er absolut ikke morgenmenneske!!!

Anmeld

11. februar 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Nej altså jeg gad godt have et arbejde hvor jeg kunne stå op kl. 9, møde kl. 10 og gå hjem kl 14

Jeg er absolut ikke morgenmenneske!!!

Hehe det vil være et kanont job altså

Årh skal i skole og er bare blevet forkølet, en af dem der sidder i panden

Anmeld

11. februar 2010

TbCp

suanne85 skriver:

Hehe det vil være et kanont job altså

Årh skal i skole og er bare blevet forkølet, en af dem der sidder i panden

Aj øv så gider man ikke andet end at ligge under dynen!

Anmeld

11. februar 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Aj øv så gider man ikke andet end at ligge under dynen!

Nej nemlig. MEn må hellere komme derud, er jo snart ferie alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.