idamaria83 skriver:
Du er en modig kvinde Tina
jeg tør aldrig prale... 
Annika er også kommet i juniorseng og sikke et show siger jeg bare!!! De første 14 dage lagde hun sig pænt til at sove, men nu tager det nemt 1½ time fra hun bliver lagt til hun sover 
det er SÅ tydeligt, at hun bare prøver max grænser af - hun går ud af værelset, bliver derinde og leger, går ind til Lina (det er næsten den værste!!), skal have vand, er ikke træt, vil have sin mor/far, vil sove i mor og fars seng, vil have en godnatsang mere og ARGH!!! Vi er ved at blive sindssyge altså!
Så jeg er da noget misundelig!! 
Og så gælder det om at nyde det så længe det varer
men det kan da være, at al den kærestetid kan åbne for muligheden for en lillesøster/-bror

Det skal man dælme også passe på med 
Vi prøvede også tidligere at tage siderne af Livas seng, men det var et dårligt tidspunkt og det gik bare ikke. Så siderne blev sat på igen.
Så ville jeg male Livas seng og hun skulle så sove i en anden seng, det blev så en almindelig 1-mands voksenseng, og da hun kom over i den gik det bare super godt.
Hun blev puttet, sunget for osv og så sagde jeg "Godnat, jeg vil have du bliver liggende i din seng" og det gjorde hun så 
Så da hendes seng var færdigmalet var det ingen problemer at få hende til at sove i den og at blive liggende.
Det sker da ind imellem at hun lige står op og kalder på os, men det er godt nok sjældent....
Kærestetid er det ikke meget af selvom Liva sover så godt 
Carsten arbejder i øjeblikket fra ca. 9 - 23-24 hver dag!!! Så det er ikke meget jeg ser til ham, er godt nok glad for at han arbejder hjemmefra så ser jeg ham da i det mindste til måltiderne