Dum idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2010

mariamiss6

Mutti2B skriver:

Melissa har jo også "bækkenløsning på HØJT plan"

nej nej bækkenBUNDSløsning - på højt plan.... og stakkels barn, når man er syg får man steroider på fingeren og lægerne kunne finde på at røre ham på panden - eller noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

Mira0911

De nye afsnit starter på Tirsdag mener jeg...

Anmeld

11. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MoarJ skriver:

De nye afsnit starter på Tirsdag mener jeg...

Jæpz det så jeg godt hehe. Men det hele er jo nyt for mig, når jeg ikke har haft de fine kanaler så længe haha...

Anmeld

11. februar 2010

Mira0911

Zafir skriver:

Jæpz det så jeg godt hehe. Men det hele er jo nyt for mig, når jeg ikke har haft de fine kanaler så længe haha...

Hehe... Det må være dejligt og have de kanaler... :)

Anmeld

11. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MoarJ skriver:

Hehe... Det må være dejligt og have de kanaler...

Ja, det er skøøøøønt og skønt at have magten, når manden er taget afsted hehehe

For når han er hjemme, så skal der jo kompromiser til også bliver det ikke til så meget DUM hihi

Anmeld

11. februar 2010

Sujan

uhhhh... de to første afsnit er lagt ud på nutv... så ved jeg godt hvad jeg skal lave i weekenden. Når det desværre ikke inden.

Anmeld

11. februar 2010

Mutti2B

Sujan skriver:

uhhhh... de to første afsnit er lagt ud på nutv... så ved jeg godt hvad jeg skal lave i weekenden. Når det desværre ikke inden.

Tak for tippet . Det vil jeg da lige tjekke ud

Anmeld

11. februar 2010

LouiseNielsen

Jamen Melissa er bare for meget.... Hun tror sku ALT kan give autisme, adhd og hvad pokker hun nu ævler om... Hun er frygtelig, hehe!

Anmeld

11. februar 2010

Sulajma

LÆS IKKE MED HVIS I KAN VENTE TIL TIRSDAG, MED AT SE AFSNITTENE!

åh åh , nu har jeg lige set afsnit 235 og 236

Malou Stella og Tino flytter hjem til hendes kæreste, tæt ved kbh - laaangt væk fra mormoren som de er dybt afhængige af.
MEGET impulsiv og dum beslutning, synes jeg!

Hannah's barn stoppede med at trække vejret og de er nu indlagt på sygehuset, hvor de også skal opservere hende, fordi hun er ung mor, og de tror ikke hun kan klare opgaven som mor.
- Jeg synes hun er vildt umoden at høre på, og hvert andet ord hun siger er fucking eller et andet bandeord. + hun kan ikke klare at amme, hvis hun ikke liiige får en smøg.
(i næste afsnit bliver hun sendt på mødre-hjem, med sin datter)

Hende med tvillingerne Christina har udviklet en spiseforstyrrelse, og ja - ikke så meget om hende !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.