nååååårh hvor sødt : )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

Milka

har lige købt en af luca's gaver, kunne bare ikke stå for dem! kan i se det for jer, med en cool lille kjole til?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Sabina & Simone

Ej de er da alt for seje... Hvor har du fundet dem henne? Kunne være Simone skulle have sådan et par også...

Anmeld

10. februar 2010

Milka

Sabina & Simone skriver:

Ej de er da alt for seje... Hvor har du fundet dem henne? Kunne være Simone skulle have sådan et par også...

her: http://www.denblaagiraf.dk

Anmeld

10. februar 2010

TbCp

Milka skriver:

har lige købt en af luca's gaver, kunne bare ikke stå for dem! kan i se det for jer, med en cool lille kjole til?

De er mega fede Liva har også et par... + 2 par små fede Puma sko .... nå ja og så alle de andre sko som hun VIRKELIG har brug for

Btw tjek lige mærket see kai run hvis du ikke kender det.... de laver simpelthen så fine sko og virkelig lækre.... på filabel.dk har de dem tit på tilbud

Anmeld

10. februar 2010

Sabina & Simone

Milka skriver:

her: http://www.denblaagiraf.dk

Kanon... Takker...

Anmeld

11. februar 2010

Vinker

I just loooove Converse  Specielt i små størrelser!

Jeg har også et par i blå stående i skabet til Niklas Emil som jeg håber han kan bruge til sommer (nogen jeg i sin tid købte i butikken i Blåvand) nu er jeg bare ret så bange for at knægten fusser er for store til dem til den tid.... Det er en str 21, men da de er store i størrelserne kan det være det liiiige går for en kort periode. Ellers er det godt jeg også har et par sorte skind Converse stående i str 22.

Husker vi solgte Converse helt ned i str baby - de var bare lavet som futter men stadig mega seje. De var desværre udsolgt i drengefarver da Niklas Emil kom til verden, øv øv

Anmeld

11. februar 2010

Milka

Vinker skriver:

I just loooove Converse  Specielt i små størrelser!

Jeg har også et par i blå stående i skabet til Niklas Emil som jeg håber han kan bruge til sommer (nogen jeg i sin tid købte i butikken i Blåvand) nu er jeg bare ret så bange for at knægten fusser er for store til dem til den tid.... Det er en str 21, men da de er store i størrelserne kan det være det liiiige går for en kort periode. Ellers er det godt jeg også har et par sorte skind Converse stående i str 22.

Husker vi solgte Converse helt ned i str baby - de var bare lavet som futter men stadig mega seje. De var desværre udsolgt i drengefarver da Niklas Emil kom til verden, øv øv

der hvor jeg købte dem har de også converse futterne, de er bare vildt søde!

Anmeld

11. februar 2010

Milka

TbCp skriver:

De er mega fede Liva har også et par... + 2 par små fede Puma sko .... nå ja og så alle de andre sko som hun VIRKELIG har brug for

Btw tjek lige mærket see kai run hvis du ikke kender det.... de laver simpelthen så fine sko og virkelig lækre.... på filabel.dk har de dem tit på tilbud

guuuud hvor er de fine, de der see kai run, tror såmend at bille skal have et par! de er jo inde/ude sko. cool, tak for tippet

Anmeld

11. februar 2010

TbCp

Milka skriver:

guuuud hvor er de fine, de der see kai run, tror såmend at bille skal have et par! de er jo inde/ude sko. cool, tak for tippet

Ja de er bare så super fine!!!!
Liva har haft en del par efterhånden.... dog er de ikke helt gode til alt for smalle fødder, det skal man lige være obs på.
Jeg glææææder mig til der skal købes forårs sko så skal jeg helt sikkert have fat i mindst et par see kai run

Der er forøvrigt også nogle på ts der sælger dem ret billigt, altså helt nye sko 

Anmeld

11. februar 2010

MORJESPERSEN

Milka skriver:

det kan jeg nu godt forstå at hun bare måtte eje.. glæder mig til at se hende med dem på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.