Zoneterapi.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

CamillaSoefelt

Hej alle I skønne tøser herinde..

Jeg døjer bare med blærebetændelse hele tiden. Og de piller jeg får virker ikke på mig..;/ Nu er jeg så blevet anbefalet zoneterapi, og har fået en rigtig dygtig en anbefalet..

Er der nogen af Jer der har prøvet det eller hørt om det?

Oveni behandlingen får man også noget homopatisk medicin ( vist noget naturhalløj ).. Som man skal tage for at få alle affaldsstoffer og sådan ud, noget i den stil..

Skriv endelig hvis I har prøvet det, kender nogen der har eller bare har hørt om det..;0)

Knus fra Camilla 20+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

CamillaSoefelt

Ingen som ved noget?? Det kaldes vist også at gå til en homøpat?

Anmeld

11. februar 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Har aldrig hørt om det... Men man kan jo brugge zoneterpi til mange ting, så hvorfor ikke også det....

Jeg har hørt at når man når hen mod termin så skulle man også kunne få zoneterpi for at fremskynde lidt på fødslen... Ved heller ik om det hjælper!

Anmeld

11. februar 2010

Fyn

Hej - zoneterapi er en skøn ting. Jeg har før gået til det. Man nyder bare at blive nusset om - og det har før hjulpet på mine diverse skavanker...

Jeg har dog aldrig taget naturmedicin oveni. Jeg er selv meget, meget forsigtig med at tage naturmedicin mens jeg er gravid! Selvom det er naturmedicin, så ved man altså aldrig hvad der gemmer sig i det....

Held og lykke med at bekæmpe blærebetændelsen - mon ikke du får bugt med den?
C.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.