test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.195 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

Anonym trådstarter

Hej med jer!

Jeg har et spørgsmål jeg håber på i kan svare på, jeg tog i går eftermiddags en test og allerhøjest en halv time senere kom jeg ud og der var en MEGET svag streg (den er fra billig-test.dk), i dag tog jeg en test af den anden type og den var negativ. Er der nogen som har prøvet en hvor den var svag posetiv hvor man ikke var gravid? Det skal lige siges jeg skal først have mens lørdag.. har bare smuge startet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

FrkT

Altså når de 5 min. der står på pakken er udløbet, så skal du glemme alt om eventuelle streger der dukker op derefter, var den der ikke inden for de 5 min., så skal du ikke regne med den. Og ja, jeg har prøvet at teste positiv uden at være gravid - og der var der også gået længere end de 5 min.

Så prøv evt. med en ny test i morgen eller en af de følgende dage, det kan godt være den er der, men ville ikke regne med det, før du har testet positiv inden for udløbstiden!

Anmeld

10. februar 2010

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Altså når de 5 min. der står på pakken er udløbet, så skal du glemme alt om eventuelle streger der dukker op derefter, var den der ikke inden for de 5 min., så skal du ikke regne med den. Og ja, jeg har prøvet at teste positiv uden at være gravid - og der var der også gået længere end de 5 min.

Så prøv evt. med en ny test i morgen eller en af de følgende dage, det kan godt være den er der, men ville ikke regne med det, før du har testet positiv inden for udløbstiden!

ok tak for svar, har bare hørt andre hvor den er.. jeg tror jeg venter til lørdag morgen det er på mens dagen

Anmeld

10. februar 2010

Anonym trådstarter

slet ikke nogen andre?

Anmeld

11. februar 2010

Persille83

Jeg har fornylig testet svag positiv, og to dage efter med en ny test, var den negativ. Det var teste fra billige-teste begge to.

Anmeld

11. februar 2010

Anonym trådstarter

Persille83 skriver:

Jeg har fornylig testet svag positiv, og to dage efter med en ny test, var den negativ. Det var teste fra billige-teste begge to.

Ok tak for svar

Anmeld

11. februar 2010

Anonym trådstarter

Persille83 skriver:

hmm... jeg tror jeg prøver en i morgen tidlig.. for tog en anden jeg havde og den viste og det samme som den første.. og det var fra et andet sted af...

Anmeld

11. februar 2010

saxa

Jeg testede meget svagt positiv ( efter de 5 min) og det var 4 dage før jeg skulle have mens.. Tog dog 3 tests efterfølgende som heldigvis også viste positiv - det samme gjorde lægens..

Men vent med at teste til lørdag, så er du på den sikre side.. Træls at gå og håbe på noget, hvis den nu ikke er der.. Bedre at blive overrasket når den så er der..

Anmeld

11. februar 2010

Anonym trådstarter

saxi skriver:

Jeg testede meget svagt positiv ( efter de 5 min) og det var 4 dage før jeg skulle have mens.. Tog dog 3 tests efterfølgende som heldigvis også viste positiv - det samme gjorde lægens..

Men vent med at teste til lørdag, så er du på den sikre side.. Træls at gå og håbe på noget, hvis den nu ikke er der.. Bedre at blive overrasket når den så er der..

hehe men så håber jeg virkeligt også den viser om det er negativ eller posetiv lørdag.. for vi er inviteret ud til nogle venner, og de forventer nærmest jeg drikker det er vildt irriterende..  Har prøvet at forklare jeg ikke helt har lyst fordi jeg får det så skidt dagen efter, ellers må jeg finde på en anden undskyldning...

Anmeld

13. februar 2010

Anonym trådstarter

neeeeeeeeeeeej... se her..  der kom en streg indenfor de 5 min her til morgen.. for jeg stod og gloede på den..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.