Første tegn på graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.091 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

blomst84

Tænkte på.. hvornår mærkede i det første "livstegn" eller murren i maven som nogen kalder det? var det lige efter befrugtningen eller først den dag hvor mens skulle komme ?  

Vil meget gerne høre jeres historier... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Chalala85

blomst84 skriver:

Tænkte på.. hvornår mærkede i det første "livstegn" eller murren i maven som nogen kalder det? var det lige efter befrugtningen eller først den dag hvor mens skulle komme ?  

Vil meget gerne høre jeres historier... 

Tænker du hvornår man havde tegn på graviditet?!

Jeg var 3 uger henne og havde voldsomt ømme bryster...

Anmeld

10. februar 2010

Chalala85

Chalala85 skriver:

haha måske jeg lige skulle lade øjnene glide på overskriften hihiihih

Men svarede da til det rigtige

Anmeld

10. februar 2010

blomst84

Chalala85 skriver:

Ja sådan  har nemlig hørt om nogen som kunne "fornemme" det lige efter befrugtningen.. sys nemlig der sker noget i mit underliv, men det er jo kun 2 en halv uge siden jeg aborterede... kan os være psyken hehe  

Anmeld

10. februar 2010

blomst84

Chalala85 skriver:

Ja sådan  har nemlig hørt om nogen som kunne "fornemme" det lige efter befrugtningen.. sys nemlig der sker noget i mit underliv, men det er jo kun 2 en halv uge siden jeg aborterede... kan os være psyken hehe  

Anmeld

10. februar 2010

Chalala85

blomst84 skriver:

ihhhh hvor spændene... det må jeg altså høre lidt om hehehe... ja hvis du tager en graviditetstest kan den vel vise positiv pågrund af hcg i kroppen stadig?!?!

Anmeld

10. februar 2010

TbCp

Den er lidt svær for egentlig mærkede jeg intet og fandt først ud af at jeg var gravid da jeg kunne teste positiv 2 uger over tid....
Men.... min puls var ekstremt høj og mit blodtryk også og var derfor ved lægen og til div. undersøgelser inden der så var en positiv g-test...

men om det skyldtes graviditeten ved jeg ikke, da jeg åbenbart har lidt af for højt blodtryk i mange år uden at vide det...

Anmeld

10. februar 2010

blomst84

Chalala85 skriver:

ihhhh hvor spændene... det må jeg altså høre lidt om hehehe... ja hvis du tager en graviditetstest kan den vel vise positiv pågrund af hcg i kroppen stadig?!?!

Ja det er også det jeg tænker  men jeg må bare vente til starten af marts, men man kan vel ikke mærke noget allerede?  

Anmeld

10. februar 2010

Chalala85

blomst84 skriver:

Ja det er også det jeg tænker  men jeg må bare vente til starten af marts, men man kan vel ikke mærke noget allerede?  

uhh jeg tror det er meget forskelligt.. nogen har jo nærmest kvalme fra dag et eller luft i maven eller syg trang til noget mad..

Anmeld

10. februar 2010

blomst84

TbCp skriver:

Den er lidt svær for egentlig mærkede jeg intet og fandt først ud af at jeg var gravid da jeg kunne teste positiv 2 uger over tid....
Men.... min puls var ekstremt høj og mit blodtryk også og var derfor ved lægen og til div. undersøgelser inden der så var en positiv g-test...

men om det skyldtes graviditeten ved jeg ikke, da jeg åbenbart har lidt af for højt blodtryk i mange år uden at vide det...

1000 tak for dit svar  jeg tror også det er meget individuelt men stiger blodtrykket når man bliver gravid? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.