En god ide til at annoncere forlovelse/bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.788 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej piger

Jeg skal giftes og ville høre om nogen har en god ide til at få det fortalt til familien. Min og kærestens familie er over hele landet, men vil så gerne fortælle det på samme tid til alle.Eller ihvertfald til flere på en gang.

Nogen der har en god ide som er sjov eller anderledes?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Dot D

Alexis skriver:

Hej piger

Jeg skal giftes og ville høre om nogen har en god ide til at få det fortalt til familien. Min og kærestens familie er over hele landet, men vil så gerne fortælle det på samme tid til alle.Eller ihvertfald til flere på en gang.

Hejsa, først til lykke med det kommende bryllup. Jeg laver scrapbooking og der gør vi en del i tags. Det er små eller større skilte med en snor i toppen, kort beskrevet.  Sådan en kan du evt. lave med nogle få informationer på og et billede af det glad par. Kender flere, der har gjort dette, hvis du er helt med fremme i planlægningen af brylluppet, kan du lave dem i de farver, du evt har valgt til den store dag. De kaldes også for "førinvitationer"/ "set the date-cards". Håber du kan forestille dig det, ellers skriv igen og jeg kunne evt lave et du kan se

Anmeld

10. februar 2010

Dot D

Alexis skriver:

Hej piger

Glemte lige det mest væsentlige..... Send dem med posten, så alle har dem samme dag

Anmeld

10. februar 2010

Det lyder som en god ide. Det vil jeg overveje. Har også overvejet at vi da vi netop skal holde et beskedent bryllup måske heller ikke skal lave invitationerne for højtidelige... Ved ik om det kun er mig der synes det skal hænge lidt sammen?

Anmeld

10. februar 2010

Dot D

Alexis skriver:

Det lyder som en god ide. Det vil jeg overveje. Har også overvejet at vi da vi netop skal holde et beskedent bryllup måske heller ikke skal lave invitationerne for højtidelige... Ved ik om det kun er mig der synes det skal hænge lidt sammen?

Er helt enig. jeg laver en del invitationer og lignende, på hobbyplan, for folk. Laver altid noget der passer sammen, både med anledningen, farver, steder o.lign. Det er "kunderne" mest glade for. Håber du finder på noget, ellers må du gerne spørge, deler gerne ud af mine idéer

Anmeld

10. februar 2010

Har også overvejet at servere en forlovelseskage. Men det kræver jo desværre at flere er samlet. Kunne jeg måske godt gøre, men der går lidt for længe før jeg ser familien... 2 1/2 måned før er ikke så meget vel? Skal lige siges, at det ikke bliver nogen kæmpe begivenhed, så måske er det ikke så galt.

Anmeld

10. februar 2010

Kunne også være sjovt med en video eller lignende.

Anmeld

10. februar 2010

Ranarupta

Alexis skriver:

Kunne også være sjovt med en video eller lignende.

Ja, det synes jeg også lyder godt!

Så kan du maile den eller lægge den online... 

Anmeld

11. februar 2010

Ranarupta skriver:

Ja, det synes jeg også lyder godt!

Så kan du maile den eller lægge den online... 

Ja det jo liiiige det jeg kan.. hm... må i tænkeboks. Kunne også være sjovt, at sende en lille blomst med en lille hilsen

Det vil så nok kun være vores forældre og søskende der ville få det...

Anmeld

11. februar 2010

Sofiedk

Synes det ville være en super sjov ide at lave en lille sjov video med jer, ligge den på nettet og så sende linket til hele familien på sms eller mail.

Det er selvfølgelig lidt ærgeligt i går glip af folks reaktioner ... Hmm ... Det med kagen ville være rigtig fedt, men ærgeligt at skulle vente så længe med at kunne fortælle det. Går lige i tænkeboks også og så skal jeg nok give besked hvis jeg kommer på en helt perfekt ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.