endelig hjemme og nu med 3 skruer i....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

...Øv Øv...

Min operation gik ikke som planlagt idag.

Skulle under kniven idag her til morgen 7.30 og kun være i narkose i 45 min.

Men han kigged på den igen og sagde; du har ikke engang 20 % chance for at den plan vil lykkeds og at det ville holde.

Så kom 2 timer i narkose, filet en del af knoglerne/ledet og fik 3 skruer sat i. Så det led bliver stift for altid. Han fjerned også rester fra 2 år gamle iturevne ledbånd/sener og puds, der har samlet sig. 

Inden de lapped den sammen, fyldte han 20 ml lokal bedøvelse i og fik heldigvis en gang morfin på opvågningen. Har også fået en del smertestillende med hjem.

Så den summer og sover stadig, kan dog på skift bevæge nogle fingre lidt.

Skal have denne gips på i 10-14 dage, hvor efter de piller den af - fjerner trådende og lægger ny gips som skal være på i 10-11 uger...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

mariamiss6

Ææææv det ser kedeligt ud... god bedring med den

Anmeld

10. februar 2010

Pia.

av for pokker... god bedring...

Anmeld

11. februar 2010

mariamiss6 skriver:

Ææææv det ser kedeligt ud... god bedring med den

tusind tak....

Kan så berette at al bedøvelse forsvandt i nat, kunne ikke finde en stilling hvor jeg kunne sige: ah, her ligger den godt.

Anmeld

11. februar 2010

Diana...

Av av det lyder ikke behageligt :( Jeg tror jeg igen har misset en tråd :( Hvad er det der sket med din hånd siden den skulle operaeres? Hvis jeg må spørge.

Rigtig god bedring.

Anmeld

11. februar 2010

DianaMoar skriver:

Av av det lyder ikke behageligt Jeg tror jeg igen har misset en tråd Hvad er det der sket med din hånd siden den skulle operaeres? Hvis jeg må spørge.

Rigtig god bedring.

fik en arbejds for lidt over 2 år siden. de bedømte at den kunne redes ved at være i gips i 9 uger.

Har så bøvlet med den lige siden og den er kun blevet ringere og ringere. Kunne til sidst ikke hive bukser op, åbne en 1 mælk med skruelåg, knappe prinsens skjorte osv uden den gik knogle mod knogle og hopped ud.

Anmeld

11. februar 2010

Diana...

Frederic's moar skriver:

fik en arbejds for lidt over 2 år siden. de bedømte at den kunne redes ved at være i gips i 9 uger.

Har så bøvlet med den lige siden og den er kun blevet ringere og ringere. Kunne til sidst ikke hive bukser op, åbne en 1 mælk med skruelåg, knappe prinsens skjorte osv uden den gik knogle mod knogle og hopped ud.

Ej puha det lyder godt nok ubehageligt. og mega dårligt at du måtte gå med det så længe. Håber det går i orden nu.

Knus

Anmeld

11. februar 2010

DianaMoar skriver:

Ej puha det lyder godt nok ubehageligt. og mega dårligt at du måtte gå med det så længe. Håber det går i orden nu.

Knus

Det håber jeg også og at den bliver bedre. så kan ikke vente med at se hvordan den ser ud derinde under..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.