update på ANO - en trist gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

985 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

NoName

Ja, det er så mig, der har oprettet denne tråd.

https://www.baby.dk/debat/38625pi1/graviditet/ano-en-trist-gravid.aspx

Har været ved lægen idag, godt nok i en anden anledning... Men gik derfra stor tudende med en 3 ugers fuld sygemelding... Han vil også sende en sygeplejerske hjem til mig til samtaler... er på en måde vildt flov og alligevel glad for at nogen gider hjælpe mig... Ved ikke rigtig hvilket ben jeg skal stå på...

Vil bare så gerne have lov til at være glad og glæde mig over min graviditet... men der har været så mange ting (jeg nok skal skåne jer for) der har gjort det svært for mig. (Og gud hvor er det dog svært at forklare)

Tak fordi du læste med og undskyld hvis det er lidt rodet, men jeg er lidt (en del) ved siden af mig selv...

NoName 16+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

LauraLW

Ikke undskylde, og det var ikke rodet :-)

Dejligt at høre at du har snakket med lægen! Og det skal nok blive bedre... svært at tro nu, I know, men det bliver bedre!

Laura

Anmeld

10. februar 2010

Enayia

noname skriver:

Ja, det er så mig, der har oprettet denne tråd.

https://www.baby.dk/debat/38625pi1/graviditet/ano-en-trist-gravid.aspx

Har været ved lægen idag, godt nok i en anden anledning... Men gik derfra stor tudende med en 3 ugers fuld sygemelding... Han vil også sende en sygeplejerske hjem til mig til samtaler... er på en måde vildt flov og alligevel glad for at nogen gider hjælpe mig... Ved ikke rigtig hvilket ben jeg skal stå på...

Vil bare så gerne have lov til at være glad og glæde mig over min graviditet... men der har været så mange ting (jeg nok skal skåne jer for) der har gjort det svært for mig. (Og gud hvor er det dog svært at forklare)

Tak fordi du læste med og undskyld hvis det er lidt rodet, men jeg er lidt (en del) ved siden af mig selv...

NoName 16+0

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive. Men sender dig en masse varme tanker. Ved ikke hvad du går og roder med, men ønsker alt vil gå i orden for dig og du får det bedre.

Anmeld

10. februar 2010

Tullebobs

Kære du...

Godt at du får noget hjælp nu! Jeg er sikker på at med den rette hjælp, kan du komme til at nyde din graviditet og ikke mindst din baby, når den kommer til verden...

Jeg ønsker dig alt det bedste.

Trøstekrammer fra Trine 

Anmeld

10. februar 2010

lululupo

Godt at tage hul på " bylden " eller hvad man siger...... 

Håber du er en smule lettet allerede, og er glad for du får nogen at tale med..... Det skal nok blive bedre

Anmeld

10. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Der er ikke noget at være flov over. Det er bare det sværeste ved tabuer. Man SKAL absolut elske at være gravid, men sådan ligger landet jo ikke altid.

Synes derfor at det er enormt stærkt, at du har søgt hjælp og fortæller om hvordan du har det herinde.

Jeg er sikker på, at der sidder andre kvinder med samme følelse, som måske nu ikke føler sig helt alene, og måske tør stå frem nu hvor du har startet debatten.

Anmeld

10. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg syntes det er super godt og dejlgit at du har snakket med din læge om det og kan prøve at begynde at gøre noget ved det

Tillykke med det!!!...

Anmeld

10. februar 2010

NoName

Har ikke mange ord i mig idag, er helt nede i kul kælderen, men tak for jeres ord og knus...

Anmeld

24. februar 2010

NoName

Har været ved lægen igen idag, han forlængede sygemeldingen med en uge, så jeg må starte på arbejde igen d. 15/3, dog på nedsat tid. Og som en lille bonus spurgte min læge om vi ikke lige skulle tage hjertelyden med, nu jeg var kommet... Ikke et spørgsmål jeg skulle tænke over, jeg har nemlig ikke hørt den lyd før... jeg har svævet rundt på en sky siden jeg tog fra lægen, fantastisk lyd.

Jeg har haft det rigtig godt imens jeg har gået hjemme den sidste 1½ uges tid, jeg er blevet meget klogere på mig selv og min "nye" krop. Jeg har haft en enkelt samtale med en sygeplejerske. Både min læge og sygeplejersken er enige om at min sygemelding kom i rette tid, ellers havde jeg fået en lille depression, og det er jo ikke godt, når man er gravid og skal gå rundt og være glad og glæde sig.

Jeg har fået styr på en masse tanker jeg gik rundt med, og jeg lærer stadig nyt hver dag. Siden jeg er kommet hjem er min kvalme stort set forsvundet, den kommer kun hvis jeg bliver lidt for sulten eller træt. Jeg har ikke hørt en stavelse fra kommunen, så det må der også være styr på.  Jeg har mere overskud til at få ordnet lidt herjemme, det sker stadig ikke hver dag, men jeg er så småt begyndt på at handle ind og lave aftensmad igen og for 1. gang siden starten af December lavede jeg aftensmad i fredags en lille sejer til mig selv. Alt i alt, så går det langsomt men fremad.

Nu imorgen formiddag får jeg lidt travlt, en veninde vil komme forbi, så bliver nok nødtil at pynte huset lidt med en støv-klud, men det bliver kun det værste jeg tar', håndværkerne er ikke helt færdige med deres støven og svinen endnu, så det kan ikke betale sig. Vi er ved at få sat kælder i stand, billeder kommer senere.

Tak fordi du læste med

NoName 18+0 - der har det meget bedre

Anmeld

24. februar 2010

trine3112

Kære NoName.

Dejligt at høre at du er på vej tilbage til de glade dage. Det må have været fantastisk at høre hjertelyden.

Tillykke med sejren over aftensmaden - så er det bare at holde den kørende.

Knus herfra.

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.