Har været ved lægen igen idag, han forlængede sygemeldingen med en uge, så jeg må starte på arbejde igen d. 15/3, dog på nedsat tid. Og som en lille bonus spurgte min læge om vi ikke lige skulle tage hjertelyden med, nu jeg var kommet
... Ikke et spørgsmål jeg skulle tænke over, jeg har nemlig ikke hørt den lyd før... jeg har svævet rundt på en sky siden jeg tog fra lægen, fantastisk lyd.
Jeg har haft det rigtig godt imens jeg har gået hjemme den sidste 1½ uges tid, jeg er blevet meget klogere på mig selv og min "nye" krop. Jeg har haft en enkelt samtale med en sygeplejerske. Både min læge og sygeplejersken er enige om at min sygemelding kom i rette tid, ellers havde jeg fået en lille depression, og det er jo ikke godt, når man er gravid og skal gå rundt og være glad og glæde sig.
Jeg har fået styr på en masse tanker jeg gik rundt med, og jeg lærer stadig nyt hver dag. Siden jeg er kommet hjem er min kvalme stort set forsvundet, den kommer kun hvis jeg bliver lidt for sulten eller træt. Jeg har ikke hørt en stavelse fra kommunen, så det må der også være styr på. Jeg har mere overskud til at få ordnet lidt herjemme, det sker stadig ikke hver dag, men jeg er så småt begyndt på at handle ind og lave aftensmad igen og for 1. gang siden starten af December lavede jeg aftensmad i fredags
en lille sejer til mig selv. Alt i alt, så går det langsomt men fremad.
Nu imorgen formiddag får jeg lidt travlt, en veninde vil komme forbi, så bliver nok nødtil at pynte huset lidt med en støv-klud, men det bliver kun det værste jeg tar', håndværkerne er ikke helt færdige med deres støven og svinen endnu, så det kan ikke betale sig. Vi er ved at få sat kælder i stand, billeder kommer senere.
Tak fordi du læste med
NoName 18+0 - der har det meget bedre
Anmeld