Hvad er jeg for en person ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

Mca<3

Nu kan i jo ikke svare anonymt så gad vide om nogen tør sige sandheden ??  Man får sjældent muligheden for at få af vide hvad folk tror man er for en slags person ,, En snop , en irriterende kælling , Dum ?? ....  Kom med jeres ærlige mening ud fra det i kender til mig ,, Sjovt om det passer på det min bekendtskabskreds siger   Jeg bliver ikke gal , tosset el bærer nag ,, alle hver sin mening og vi er alle venner af den grund .. Tør i piger ??????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Honningblomst

Mammi ,,, skriver:

Nu kan i jo ikke svare anonymt så gad vide om nogen tør sige sandheden ??  Man får sjældent muligheden for at få af vide hvad folk tror man er for en slags person ,, En snop , en irriterende kælling , Dum ?? ....  Kom med jeres ærlige mening ud fra det i kender til mig ,, Sjovt om det passer på det min bekendtskabskreds siger   Jeg bliver ikke gal , tosset el bærer nag ,, alle hver sin mening og vi er alle venner af den grund .. Tør i piger ??????

En madforgiftet...

Anmeld

10. februar 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Jeg tør godt....

Jeg tror du er en sjov, lidt stadig person som meget gerne vil have ret i de ting du siger! Jeg tror du er en meget trofast veninde, som man altid ved hvor man har i både gode og dårlige stunder....

Anmeld

10. februar 2010

Mca<3

Eva skriver:

En madforgiftet...

Det tager jeg som om du syntes jeg er giftig   MEENNN   mad forgiftningen er overstået og jeg er på toppen igen   Seriøst du må have en mening ,,,

Anmeld

10. februar 2010

Honningblomst

Mammi ,,, skriver:

Det tager jeg som om du syntes jeg er giftig   MEENNN   mad forgiftningen er overstået og jeg er på toppen igen   Seriøst du må have en mening ,,,

Overhoved ikke...aner det ikke...har slet ikke tænkt over det...

Anmeld

10. februar 2010

Diana...

JEG TØR JEG TØR hi hi er du klar. 

Jeg tror du er en stædig, vil helst have sin vilje, en sladre tante (med mig ;) ) Og en trofast veninde, madglad, elsker flødeboller og cocio. 

Jeg ved du er en fantastisk kvinde, super smuk, har et godt hjerte, er en perfekt mor, har humor.

Knus Diana der er mega træls over jeg ikke bor tætter på ;)

Anmeld

10. februar 2010

Mca<3

DianaMoar skriver:

JEG TØR JEG TØR hi hi er du klar. 

Jeg tror du er en stædig, vil helst have sin vilje, en sladre tante (med mig ) Og en trofast veninde, madglad, elsker flødeboller og cocio. 

Jeg ved du er en fantastisk kvinde, super smuk, har et godt hjerte, er en perfekt mor, har humor.

Knus Diana der er mega træls over jeg ikke bor tætter på

Årh du er så sød ,, og har jo ret i mange af punkterne hi hi   Specielt det med vi er gode til at sladre og burde bo tættere på hinanden 

Anmeld

10. februar 2010

Mca<3

LouiseLarsen skriver:

Hejsa

Jeg tør godt....

Jeg tror du er en sjov, lidt stadig person som meget gerne vil have ret i de ting du siger! Jeg tror du er en meget trofast veninde, som man altid ved hvor man har i både gode og dårlige stunder....

Det var sødt   Det med stædigheden uff   passer for godt

Anmeld

10. februar 2010

Mca<3

Eva skriver:

Overhoved ikke...aner det ikke...har slet ikke tænkt over det...

Sjovt , jeg tror jeg ved lidt om alle dem man skriver med herinde fra , ikke at det er rigtigt men det er jo det der gør det sjovt   Man forestiller sig jo en masse som aldrig rigtigt holder stik .

Anmeld

10. februar 2010

Honningblomst

Mammi ,,, skriver:

Sjovt , jeg tror jeg ved lidt om alle dem man skriver med herinde fra , ikke at det er rigtigt men det er jo det der gør det sjovt   Man forestiller sig jo en masse som aldrig rigtigt holder stik .

Det gør jeg med få herinde...men det er dem jeg feks har på facebook og som har en betydning/dem jeg "kender" eller dem jeg har skrevet en del med herinde,  men alle de andre herinde dem spekulerer jeg ikke over, for det meste ser jeg ikke hvem der har skrevet, men svarer bare.

Der er nok en 10 stykker som jeg har en god idé om og dem ville jeg frygtelig gerne møde...

Men ellers tænker jeg slet ikke over det...kan huske debatter men ikke hvem der var med i dem eller hvad de sagde og gjorde...

Knus Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.