tabe 8 kg på 7 dage!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.308 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

Unalisa

tjek det her ud piger. jeg er meget overrasket, der er virkelig mange der har tabt sig på denne kur!,,

http://www.slankekur-online.dk/fedtforbraendingskur#comment-896

nogen af jer der har prøvet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Honningblomst

Limya skriver:

tjek det her ud piger. jeg er meget overrasket, der er virkelig mange der har tabt sig på denne kur!,,

Jeg ville aldrig byde min krop det...det er hverken sundt eller holdbart at pine sin krop på den måde.

Der findes ingen måder hvorpå man bare smider alt sit fedt...tilgengæld er jeg sikker på at hvis man byder sin krop sådan en omgang som det du har linket til, så kan du tage det dobbelte på bagefter..

Knus Eva...

Anmeld

10. februar 2010

Unalisa

Eva skriver:

Jeg ville aldrig byde min krop det...det er hverken sundt eller holdbart at pine sin krop på den måde.

Der findes ingen måder hvorpå man bare smider alt sit fedt...tilgengæld er jeg sikker på at hvis man byder sin krop sådan en omgang som det du har linket til, så kan du tage det dobbelte på bagefter..

Knus Eva...

jeg  har ikke prøvet denne her kur, men det kunne jegda godt tænke mig.  jeg har læst alle det indlæg folk har skrevet derinde og er positiv overrasket.... men hvad er der galt med det????

Anmeld

10. februar 2010

Honningblomst

Limya skriver:

jeg  har ikke prøvet denne her kur, men det kunne jegda godt tænke mig.  jeg har læst alle det indlæg folk har skrevet derinde og er positiv overrasket.... men hvad er der galt med det????

Prøv at søg på den og læs lidt rundt omkring om hvad din krop har brug for, hvad der er godt og skidt for den osv....altså fordi vægten viser tab så er det jo ikke det samme som et tab der holder eller er godt for din krop...men det er måske bare mig, jeg vil hellere være tyk og sund end tyndfed...altså have en sund krop.. giver det mening?

Anmeld

10. februar 2010

LRJ

Limya skriver:

Min svigerinde fik den anbefalet af hendes veninde som havde tabt de otte kg på de dage, og min svigerinde tabte vist nok 5 kg, Men hun ville ALDRIG råde andre til at leve af det, for det var ekstremt hårdt for kroppen og hun havde det meget dårligt i dagene efter hun var stoppet

Så vil klart ikk råde dig til at prøve den

Anmeld

10. februar 2010

Unalisa

Eva skriver:

Prøv at søg på den og læs lidt rundt omkring om hvad din krop har brug for, hvad der er godt og skidt for den osv....altså fordi vægten viser tab så er det jo ikke det samme som et tab der holder eller er godt for din krop...men det er måske bare mig, jeg vil hellere være tyk og sund end tyndfed...altså have en sund krop.. giver det mening?

hæhæ.. jo det giver da mening.men jeg synes det fint hvis man går på kure i en uge og så bare ellers lever sund og motion selvf....  den kur ser da heller ikke sååååå usund ud, i mine øjne 

Anmeld

10. februar 2010

Unalisa

Lone H. skriver:

Min svigerinde fik den anbefalet af hendes veninde som havde tabt de otte kg på de dage, og min svigerinde tabte vist nok 5 kg, Men hun ville ALDRIG råde andre til at leve af det, for det var ekstremt hårdt for kroppen og hun havde det meget dårligt i dagene efter hun var stoppet

Så vil klart ikk råde dig til at prøve den

det er da klart, når man kun lever af suppe og frugt+grønsager.  men hvorfor er der så mange tilfredse kommentar? og folk snakker heæt vild godt om den..

jeg ammer lige pt, men vil helt klart prøve den når jeg er færdig med at amme

Anmeld

10. februar 2010

LRJ

Limya skriver:

det er da klart, når man kun lever af suppe og frugt+grønsager.  men hvorfor er der så mange tilfredse kommentar? og folk snakker heæt vild godt om den..

jeg ammer lige pt, men vil helt klart prøve den når jeg er færdig med at amme

det er fordi den er effektiv, Du bliver bare meget dårligt af at leve sådan, din krop får jo ikk alle de ting den skal bruge

Du kunne næsten li så godt bare leve af de der Nuddelsupper, dem taber man sig os af hvis man kun lever af dem

Men der er jo ingen der kan vide hvordan din krop reagere på det endnu, det kan jo os være den sagtens kan bruge det der er i

Anmeld

10. februar 2010

quity

Limya skriver:

Har prøvet denne kur for et par år siden. Den havde ingen effekt på mig.

Anmeld

10. februar 2010

katti24

Kender et par stykker der har været på den, og er du gal de havde det skidt alle sammen, men nogen kom igennem det og de tabte sig da osse, men de kunne hverken arbejde eller noget som helst andet mens de var på den fordi man ingen "føde" får, og derfor ikke har nogen energi.

Men har en veninde der var super tilfreds med den, så man kan jo prøve hvis man har lyst, men ville nok fraråde det da det er super hårdt for kroppen og ikke spor sundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.