Hejsa
Din følelse er helt normal, og det vil ikke være sidste gang du får det sådan.... Min søn på snart 3 år har også en periode lige nu hvor han driver mig til vanvid, og hvor jeg tænker om hans bedste forældre dog ikke bare kunne hente ham ud til dem på ferie, og gerne en hel uge... Hehe!
Det er vigtig at hvis du har behov for det, at du får noget til at tage din datter en dag, eller måske til overnatning, så du kan få lidt tid til dig selv, og kan gøre de ting du gerne vil.... Måske er det bare at fede den på sofaen, og vide at du ikke pludselig skal rende fordi din datter vågner.... Det kan være en tur i byen med veninderne osv osv....
Min kæreste og jeg er rigtig gode til at få bedsteforældrene til at tage vores søn et par dage, eller bare en dag også gør vi noget sammen, for stadig at være kærester. Og det vil vi helt klart fortsætte med når den lille ny kommer om 8 ugers tid. For er bare så vigtig at huske man er andet end MOR!!!
Lige nu, er min kæreste taget i svømmehallen med vores søn, fordi han kunne mærke på mig at jeg trængte til lidt ro omkring mig, og jeg nyder jeg bare kan sidde her i sofaen med computeren og have ro....
Anmeld