hvor langt er jeg mon?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

herlin

Jeg var sidste tirsdag (2. feb.) til en tidlig scanning hvor der var et fint lille hjerte der blinkede. Jeg havde sidste mens første dag 16 dec, og havde selv regnet mig frem til at jeg så var ca 6+6 på scanningsdagen. Men det lille foster blev målt til 0,495 hvilket er størrelsen når man er ca. 5+6 -6+0 har jeg læst mig frem til. Nu kan jeg simpelthen ikke finde rundt i hvor langt jeg er mere... nogen der kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

MarleneH

herlin skriver:

Jeg var sidste tirsdag (2. feb.) til en tidlig scanning hvor der var et fint lille hjerte der blinkede. Jeg havde sidste mens første dag 16 dec, og havde selv regnet mig frem til at jeg så var ca 6+6 på scanningsdagen. Men det lille foster blev målt til 0,495 hvilket er størrelsen når man er ca. 5+6 -6+0 har jeg læst mig frem til. Nu kan jeg simpelthen ikke finde rundt i hvor langt jeg er mere... nogen der kan hjælpe?

Sagde de ikke hvor langt du var henne?? Jeg blev også sat en uge tilbage da jeg var til trygheds scanning!!

Knus Marlene 8+1

Anmeld

10. februar 2010

herlin

Lægen sagde bare uge 5-6 stykker, jeg ville bare gerne vide det lidt mere præcist, og der er længe til nf scanning lige nu. Dumt jeg ikke selv spurgte mere ind til det, jeg var bare så focuseret på at jeg havde set hjerteblik Det er bare lettere at følge gravidteten når man har antal dage på

Anmeld

10. februar 2010

Valle81

herlin skriver:

Hejsa.

Hmm hvis din sidste mens første dag var den 16/12-2009 så vil du ifølge sådan et hjul som læger jordemødre osv bruger være 8+0 idag.

Så der er nok ikke andet for end at vente til NF, de scanninger så tidligt i graviditeten er det meget svært for dem at være helt nøjagtige, da det de måler jo er mikroskopisk:0)

Christina

Anmeld

10. februar 2010

MarleneH

herlin skriver:

Lægen sagde bare uge 5-6 stykker, jeg ville bare gerne vide det lidt mere præcist, og der er længe til nf scanning lige nu. Dumt jeg ikke selv spurgte mere ind til det, jeg var bare så focuseret på at jeg havde set hjerteblik Det er bare lettere at følge gravidteten når man har antal dage på

det kan jeg godt følge dig i.. 1. gang jeg var til scanning kunne de slet ikke se noget, så der kunne de heller ikke sige hvor langt jeg var henne.. men det kunne de så 14. dage efter, og de 14 dage var sku lange  så kunne slet ikke forestille mig at skulle vente 5-6 uger

Knus Marlene 8+1

Anmeld

10. februar 2010

herlin

ja 8+0 idag er også det jeg selv fik regnet frem til inden scanning, jeg synes også det er mærkeligt at blive sat 5-6 dage tilbage, når jeg nu har dato på sidste mens dag og ægløsning tidspunkt. Jeg må bare vente... håber alt er som det skal være denne gang!!! Der skal godt nok ingenting til at jeg bliver bekymret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.