Nogle der har prøvet nupo produkterne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2010

Guldet

I har ret tøser, der findes ingen nem genvej til vægttab.. Jeg må baretage mig sammen og spise sundt og dyrke lidt mere motion.. !

Men kender i ikke det hvor man bare tænker.. Gad jeg kunne tabe mig hurtigt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Honningblomst

LAURAS MOR skriver:

I har ret tøser, der findes ingen nem genvej til vægttab.. Jeg må baretage mig sammen og spise sundt og dyrke lidt mere motion.. !

Jeg tror faktisk du kan tabe dig hurtigere end du kan tage på... men jo, jeg ville da også tit ønske at man slap for at gøre noget videre selv, men din overvægt har jo også taget lidt tid at tage på, så du må jo bruge noget tid på at få det af igen...1 kilo om ugen kan du sagtens..

Knus..

Anmeld

10. februar 2010

Halbschön

Sussie&Lilje skriver:

Hehe ja det var forfærdeligt ikke?

Det er ækelt!! Smagte det bare lige af en veninde... Har flere gange overvejet det.. Men nej da... FØJ!

Anmeld

10. februar 2010

LAURAS MOR skriver:

Jeg har et fif der nok skulle kunne klarer 2-3kg. på en uges tid...

Tag nogle rejer.. Læg dem i fis- varmtvand i en times tid, og bagefter ud i solen i 1-2 dage... Spis dem derefter, evt. med lidt soya, da smagen kan variere lidt!

Stine 28+0

Anmeld

10. februar 2010

Guldet

Eva skriver:

Jeg tror faktisk du kan tabe dig hurtigere end du kan tage på... men jo, jeg ville da også tit ønske at man slap for at gøre noget videre selv, men din overvægt har jo også taget lidt tid at tage på, så du må jo bruge noget tid på at få det af igen...1 kilo om ugen kan du sagtens..

Knus..

Ih du lyder så dejlig positivt  Nu får jeg helt lyst til at tage mig sammen.. ! Jeg tror jeg vil til at tage en aften løbetur hver aften og det starter for iaften

Ja 1 kg om ugen er fint vil gerne tabe 10-12 kg --

Anmeld

10. februar 2010

Guldet

Tilmeldt skriver:

Jeg har et fif der nok skulle kunne klarer 2-3kg. på en uges tid...

Tag nogle rejer.. Læg dem i fis- varmtvand i en times tid, og bagefter ud i solen i 1-2 dage... Spis dem derefter, evt. med lidt soya, da smagen kan variere lidt!

Stine 28+0

Hihi.. så tror jeg hellere jeg vil spise lidt flere grøntsager..

Anmeld

10. februar 2010

Honningblomst

LAURAS MOR skriver:

Ih du lyder så dejlig positivt  Nu får jeg helt lyst til at tage mig sammen.. ! Jeg tror jeg vil til at tage en aften løbetur hver aften og det starter for iaften

Ja 1 kg om ugen er fint vil gerne tabe 10-12 kg --

jamen det er jeg også...for det er nemlig det med at tro på det og ville det... og motion udgør kun en meget lille del af det at tabe sig...20% mener jeg det er. Jeg har bedst tabt mig uden og så trænet da jeg var nede på vægten, men det er jo super at gøre begge dele, det skal man jo...altså røre sig en halv time dagligt

10 kg kan du snuppe på 2 mdr.

Knus..

Anmeld

10. februar 2010

Guldet

Eva skriver:

jamen det er jeg også...for det er nemlig det med at tro på det og ville det... og motion udgør kun en meget lille del af det at tabe sig...20% mener jeg det er. Jeg har bedst tabt mig uden og så trænet da jeg var nede på vægten, men det er jo super at gøre begge dele, det skal man jo...altså røre sig en halv time dagligt

10 kg kan du snuppe på 2 mdr.

Knus..

Åh så ser det alligevel ikke så sort ud. måske når jeg at blive bikini lækker til sommer

hihi--

Anmeld

10. februar 2010

Honningblomst

LAURAS MOR skriver:

Åh så ser det alligevel ikke så sort ud. måske når jeg at blive bikini lækker til sommer

hihi--

Det kan du da SAGTENS nå...og så ellers løbe også så det hele strammer op...så bare igang nu og prøv at lade være med at spise efter aftensmaden, det hjælper meget her...evt børst dine tænder så føler man ligesom at det er slut for den dag

Jeg tabte de der 30 kg på under et halvt år...så de der 10 kg er jo småting..

Knus..

Anmeld

10. februar 2010

Guldet

Eva skriver:

Det kan du da SAGTENS nå...og så ellers løbe også så det hele strammer op...så bare igang nu og prøv at lade være med at spise efter aftensmaden, det hjælper meget her...evt børst dine tænder så føler man ligesom at det er slut for den dag

Jeg tabte de der 30 kg på under et halvt år...så de der 10 kg er jo småting..

Knus..

Åh Eva-. Du er så sej

TAK for din støtte --.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.