Dicte er en stor pige :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

Dictes mor

Jeg har været til jordemoder idag, og alt så bare godt ud. Hun skønnede Dicte til at veje 2600 g. "Hold da op, hun fylder meget." Sagde hun, da hun mærkede på maven Hi hi, hyggeligt at hun er god, stor og rask, det er jo noget af det bedste, man kan få at vide som vordende mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Vinker

Hvor dejligt at høre Camilla Ingen tvivl om at du passer godt på hende og at hun har det rigtig godt i mors mave!

Åååh hvor jeg dog elsker navnet Dicte - Rigtig smukt navn!

Anmeld

10. februar 2010

Milka

tillykke! – og ja, vildt smukt navn. du har da ikke længe igen, har du? spændende

Anmeld

10. februar 2010

TbCp

Majastina skriver:

Jeg har været til jordemoder idag, og alt så bare godt ud. Hun skønnede Dicte til at veje 2600 g. "Hold da op, hun fylder meget." Sagde hun, da hun mærkede på maven Hi hi, hyggeligt at hun er god, stor og rask, det er jo noget af det bedste, man kan få at vide som vordende mor

Hvor langt er det du er?

Liva vejede 2670g da hun blev født så det er jo snart hvad din datter vejer

Elsker simpelthen navnet!

Anmeld

10. februar 2010

Dictes mor

Tusind tak, jeg elsker også navnet. Det er Per der har fundet på det, eller hvad man nu kan sige Så vi er begge glade for det.

Jeg er i uge 35 nu, kan ikke lige huske præcis men det er vist 34+3 ca. Jeg har jo termin d. 22 marts, så der er lidt tid endnu. Jeg har nu stærkt på fornemmelsen at hun kommer tidligt. Jordemoderen sagde at hun ikke var for stor, for Per var sikker på, at hun ville veje 5 kg ved fødslen, og det vil hun i hvert fald slet ikke siger jordemoderen Så jeg håber, at hun har ret.

Anmeld

10. februar 2010

Vingummien

Smukt navn. Og dejligt at høre at hun trives så godt. I passer jo også godt på hende. Bliver så skønt at se hende når hun kommer til verden

Anmeld

10. februar 2010

Bondepigen

Jaaa, glæder mig til at se skønne Dicte!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.