øvøv :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

Mka

Sidder her og er så super trist og øv. Har fået taget blodprøver hos lægen som skulle vise om jeg manglede progesteron. Har kun fået taget den prøve som skal tages imellem 21-23 dage efter mens. Så mangler den man skal have taget imellem 3-5 dage efter første mens dag.

fik svar i dag på min første prøve og mine tal lå kun på 4. Og det skal vist være højre end 15. Så det betyder at jeg nok ikke har ægløsning. Nu skal min mens bare komme så jeg kan få taget den anden prøve.. Er bare så trist, der flyver så mange dumme tanker rundt i ens hovede, når man nu ved at der er stor chance for at man ikke har mens

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Vial

Op med humøret. Det er så uendelig let at give en kvinde ægløsning medicinsk. Rigtig rigtig mange kvinder har knas i hormonerne og føder alligevel sunde og raske børn. Kvinderne i min familie inkl. mig selv er eksemplar på det. Det er straks værre at være uforklarlig barnløs - for hvad stiller man op med det. Nu ved lægerne lige hvad de skal skyde efter og det gør, at du meget snart har skrig og skrål i huset. Pøj pøj med det :-)

Anmeld

10. februar 2010

Mka

KaMa skriver:

Op med humøret. Det er så uendelig let at give en kvinde ægløsning medicinsk. Rigtig rigtig mange kvinder har knas i hormonerne og føder alligevel sunde og raske børn. Kvinderne i min familie inkl. mig selv er eksemplar på det. Det er straks værre at være uforklarlig barnløs - for hvad stiller man op med det. Nu ved lægerne lige hvad de skal skyde efter og det gør, at du meget snart har skrig og skrål i huset. Pøj pøj med det :-)

Hvor du sød Det dejligt at høre, for det kommer altid som et chok. Håber det er let som du siger

Anmeld

10. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

KaMa skriver:

Ja jeg ville sige det sammen, og du venter endda 2 bebser Hvor skønt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.