øøøh eeeh...hvor ung ser jeg ud?! igen igen :-P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2010

Honningblomst

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Anonym trådstarter

Men gennemsnitsalderen på jeres gæt er 29,1 år, så det er da ok

Anmeld

10. februar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Men gennemsnitsalderen på jeres gæt er 29,1 år, så det er da ok

Men er det ikke svært at se...jeg må indrømme jeg ikke kan og tit ser på feks hår og tøj og vurderer ud fra det.. jeg havde gættet 35 år på dig...dine rynker om øjnene ligner meget godt en på den alder...

Anmeld

10. februar 2010

Pia.

Anonym skriver:

Limya har ret....34, bliver 35 i år 

Du var så en af dem jeg ville ha' skudt yngre end jeg normalt gør... jeg havde sagt i midten af tyverne.... 23-26 år... så må sige du holder dig godt... *S*

Anmeld

10. februar 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Men er det ikke svært at se...jeg må indrømme jeg ikke kan og tit ser på feks hår og tøj og vurderer ud fra det.. jeg havde gættet 35 år på dig...dine rynker om øjnene ligner meget godt en på den alder...

jo det kan være ret svært, men synes nu kun at det er et plus at de fleste synes at jeg ser yngre ud 

Det er nemlig lige præcis omkring øjnene men bedst kan se det på folk

Anmeld

10. februar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

jo det kan være ret svært, men synes nu kun at det er et plus at de fleste synes at jeg ser yngre ud 

Det er nemlig lige præcis omkring øjnene men bedst kan se det på folk

Men jeg lurede dig...vi er også lige gamle og lige rynkede...

Anmeld

10. februar 2010

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Du var så en af dem jeg ville ha' skudt yngre end jeg normalt gør... jeg havde sagt i midten af tyverne.... 23-26 år... så må sige du holder dig godt... *S*

hehe thanks 

det værste jeg nogensinde har prøvet var at være med en del yngre kammerat på disko hvor jeg klart var alderspræsident.....jeg gik ud og dansede med en sød fyr og tænkte, at han nok var i midten af tyverne......øøh nej han var så 18 og jeg var 30 på det tidspunkt - så det var så rigeligt med én enkelt dans, LOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.