plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.101 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

Gaia

Hej

Lige et spørgsmål: hvornår begyndte I at få plukveer? jeg er i uge 33 og har ikke haft plukveer endnu...er lidt spændt på hvornår de begynder at komme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Corn

Det er vist megt individuelt. Også hvor meget man tænker over det.

Jeg er halvvejs og har plukveer dagligt (især idag og igår). Jeg har kunnet mærke dem siden 12+

Tror jeg var en del længere henne ved de to øvrige graviditeter.

Majken 19+

Anmeld

10. februar 2010

Gaia

Jeg tænker, at skal den livmoder ikke "træne" inden fødslen.Og burde den så ikke komme igang? Ej jeg bliver bare lidt mere nysgerrig for at finde ud af hvordan de mærkes, således at fornemmelsen af en spændt livmoder ikke er helt fremmede for en når fødslen nærmer sig.

Anmeld

10. februar 2010

nynne-l

jeg er 38+3 og jeg har ikke haft nogen i nu

Anmeld

10. februar 2010

jillkolsbjerg

Gaia skriver:

Jeg tænker, at skal den livmoder ikke "træne" inden fødslen.Og burde den så ikke komme igang? Ej jeg bliver bare lidt mere nysgerrig for at finde ud af hvordan de mærkes, således at fornemmelsen af en spændt livmoder ikke er helt fremmede for en når fødslen nærmer sig.

jeg har masser af plukveer...og har haft det siden uge 20;-( Du er ikke i tvivl når du får dem.....det strammer og bliver total hårdt om maven.....jeg synes det føles vildt anstrengende;-(...men hva jeg dog ikke døjer med after jeg er blevet gravid;-) Er ellers aldrig syg...men efter jeg er blevet gravid har jeg taget ALT til mig.....og kommer faktisk lige fra lægen...men det er en anden historie;-)

knus jill 32+1

Anmeld

10. februar 2010

Gaia

jillkolsbjerg skriver:

jeg har masser af plukveer...og har haft det siden uge 20;-( Du er ikke i tvivl når du får dem.....det strammer og bliver total hårdt om maven.....jeg synes det føles vildt anstrengende;-(...men hva jeg dog ikke døjer med after jeg er blevet gravid;-) Er ellers aldrig syg...men efter jeg er blevet gravid har jeg taget ALT til mig.....og kommer faktisk lige fra lægen...men det er en anden historie;-)

knus jill 32+1

Håber da, hvad end du har været til lægen med, at det bliver bedre, så du ikke skal døje med det mere.

Anmeld

10. februar 2010

jillkolsbjerg

Gaia skriver:

Håber da, hvad end du har været til lægen med, at det bliver bedre, så du ikke skal døje med det mere.

griner.....hmm det går over når jeg har født hvis jeg er heldig...smiler. Var egentlig ved lægen igår med urin prøve fordi vi troede jeg havde blærebetændelse......men fik svar idag og det var ikke det...så insisterede på at blive tjekket så...for ville vide hvorfor jeg havde så ondt nederst i maven og om i lænden.....lægen stikker to finger op idag...og jeg siger dig jeg SKREG...AV AV  AV......begyndte derefter at grine for blev temmelig overrasket over hvor ondt det gjorde.....det ER mit bækken der driller....så der er ikke noget at gøre.....jeg skal slappe af...smiler..;-) 

knus jill

Anmeld

10. februar 2010

Gaia

jillkolsbjerg skriver:

griner.....hmm det går over når jeg har født hvis jeg er heldig...smiler. Var egentlig ved lægen igår med urin prøve fordi vi troede jeg havde blærebetændelse......men fik svar idag og det var ikke det...så insisterede på at blive tjekket så...for ville vide hvorfor jeg havde så ondt nederst i maven og om i lænden.....lægen stikker to finger op idag...og jeg siger dig jeg SKREG...AV AV  AV......begyndte derefter at grine for blev temmelig overrasket over hvor ondt det gjorde.....det ER mit bækken der driller....så der er ikke noget at gøre.....jeg skal slappe af...smiler..;-) 

knus jill

Av det lyder ikke rart...lad os håbe smerterne forsvinder efter fødslen...jo godt der ikke er så lang tid endnu jeg har også lidt med mit bækken, men det er vist bare almen ømhed..så vralter lidt når det er værst

Anmeld

10. februar 2010

Gaia

nynne-l skriver:

jeg er 38+3 og jeg har ikke haft nogen i nu

Da rart at høre at der er andre som ikke har haft plukveer endnu. Selvom jeg godt kunne tænke mig bare at prøve én, så man havde lidt en idé om hvordan det føles Men er da glad for jeg ikke er plaget af dem som nogle er i deres graviditet.

Anmeld

10. februar 2010

Mor til L&S

Gaia skriver:

Hej

Lige et spørgsmål: hvornår begyndte I at få plukveer? jeg er i uge 33 og har ikke haft plukveer endnu...er lidt spændt på hvornår de begynder at komme

Hej

Jeg er 33+1 i dag og har heller ikke haft plukveer endnu - jeg har også undret mig over det

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.