Hej, og velkommen til.
Ja, det har ikke været så hyggeligt på baby.dk de sidste par dage, debat om falske profiler har fyldt meget! Men jeg har været med et par måneder, og har været MEGET aktiv som læser, og knap så aktiv som skivende. Synes at det er rigtig hyggeligt og spændende at læse om alle de problemer og gode råd, der bliver debatteret.
Mht dræn og narkose, var min datter igennem det for to år siden, da hun var 1½ år. Hun havde haft mellemøresbetændelse 8-10 gange. Det var forfærdentligt de få sekunder, det tog, før hun faldt i søvn af narkosen. Og bum bum bum, så var drænene lagt, og de kom ud med en sød sovende pige til mig
Få minutter efter begyndte hun at vågne, og hun var tosset på mig (jeg havde holdt hende, da hun skulle sove). Det gik dog hurtigt over. Resten af dagen var hun meget stille. Tænker, at det måske var fordi hun var forvirret over alle de lyde, hun pludselig kunne høre 
Det er som sagt to år siden. Og hun har ikke haft mellemøresbetændelse siden (og drænene er begge faldet ud nu, så X'er fingre for, at hun er vokset fra det). Det var lidt hårdt på selve dagen, men nu kan jeg godt fortryde lidt, at jeg ikke gjorde det før...
Hilsen Agnete
Anmeld