dum dag igår, vi prøver igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

mor2piger

er ret ny herinde, men jeg synes det virker som en kanon side med en masse dejlige mennesker

er nok kommet ind på et uheldigt tidspunkt med hensyn til falske profiler da det naturligvis har gjort at en masse mennesker sætter spørgsmålstegn ved nye brugere.

jeg havde bare en rigtig øv dag igår ( kender i dem? ) der skete en masse ting, blandt andet skal min store pige på 3 år ha lagt dræn og skal derfor i fuld nakose.. ja det bliver gjort hver dag mange gange, men jeg har aldrig prøvet det før så jeg er ikke super glad for det og frygter allerede dagen  men det skal bare overståes.

derfor blev det for meget for mig, blev lidt trist til mode af at sidde og læse om de falske profiler, beskyldninger, manglede tillid til nye osv derfor ønskede jeg at slette mig igen.

men efter at ha sovet på det og vågnet op frisk, så frisk man nu kan være med en baby på 4 måneder der holder fest om natten forsøger jeg at give det en chance mere, mest fordi mange af jer virker rigtig søde

håber i ved jeg er reel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

FrkC

Velkommen til

Det er en rigtig dejlig side, med en masse dejlige damer der er friske på at hjælpe med hva som helst Håber du bliver glad for at være her.

Camilla, som er næsten helt afhængig af baby.dk

Anmeld

10. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Velkommen til. Håber, at du bliver glad for at være her.

Her plejer at være en rigtig god stemning og nogle gode debatter. Vi håber, at de sidste dages uheldige tilfælde ikke gentager sig.

Held og lykke med datteren, håber at det går uden problemer.

Mvh

Karoline, redaktør

Anmeld

10. februar 2010

SaNiNa

Velkommen til Baby.dk

Dejlig du ikke valgt at slette din profil for det er en rigtig dejlig side at være på. på trod af alle de falske profil der har været i omløb og det skal ikke gå ud over nye bruger for det er så dejlig et lyt pust og glæde fra nye bruger.

Håber du bliver tage godt i mod af os alle sammen.

Jeg har Nicklas fra juni 09

Anmeld

10. februar 2010

MTS

Velkommen til. Er sikker på at du skal blive glad for siden.

Og held og lykke med dattern jeg tror at ligegyldig om man har prøvet det før eller ej så er man vel altid nervøs at der skal ske noget med ens barn. Men jeg er sikker på at alt skal gå godt. Nu har jeg ikke selv nogle børn endnu, men er sikker på at der er nogle mødrer her der har prøvet noget lignende der kan hjælpe dig lidt igennem det. 

Malin som er blevet afhængig af baby.dk

Anmeld

10. februar 2010

Corn

Velkommen til...

OG hvad angår dræn, så er det det bedste jeg nogensinde har udsat min yngste søn for. Hold op hvor er jeg glad for at han fik det.

Majken og baby3 19+

Anmeld

10. februar 2010

Stumpen

Velkommen til...

Dette er en vild dejlig side med sine op og nedture -ganske som i den virkelige verden.. Men som du selv skrev, det er træls tidspunkt at starte ud i, men jeg er sikke på at du vil finde siden brugbar med alle de spørgsmål der må komme...

Jeg kan godt forstå at din dag var træls med den melding.. Min svigerindes datter har fået lagt dræn 2-3 gange og hun er lige ked hver gang for at det bette pus skal i fuld narkose..

Anja -mathilde 27.08.06 og Victoria 13.07.09

Anmeld

10. februar 2010

Agnete

Hej, og velkommen til.

Ja, det har ikke været så hyggeligt på baby.dk de sidste par dage, debat om falske profiler har fyldt meget! Men jeg har været med et par måneder, og har været MEGET aktiv som læser, og knap så aktiv som skivende. Synes at det er rigtig hyggeligt og spændende at læse om alle de problemer og gode råd, der bliver debatteret.

Mht dræn og narkose, var min datter igennem det for to år siden, da hun var 1½ år. Hun havde haft mellemøresbetændelse 8-10 gange. Det var forfærdentligt de få sekunder, det tog, før hun faldt i søvn af narkosen. Og bum bum bum, så var drænene lagt, og de kom ud med en sød sovende pige til mig  Få minutter efter begyndte hun at vågne, og hun var tosset på mig (jeg havde holdt hende, da hun skulle sove). Det gik dog hurtigt over. Resten af dagen var hun meget stille. Tænker, at det måske var fordi hun var forvirret over alle de lyde, hun pludselig kunne høre

Det er som sagt to år siden. Og hun har ikke haft mellemøresbetændelse siden (og drænene er begge faldet ud nu, så X'er fingre for, at hun er vokset fra det). Det var lidt hårdt på selve dagen, men nu kan jeg godt fortryde lidt, at jeg ikke gjorde det før...

Hilsen Agnete

Anmeld

11. februar 2010

mor2piger

tak allesammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.