misbrug

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
1 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

Milka

synes det er lidt foruroligende at billeder af vores børn bliver misbrugt i fake profiler, for ikke at nævne falske indlæg om tunge, tunge emner som vuggedød (som rør noget dybt i os alle, og et eller andet sted misbruger vores empati. og skræmmer os fra vid og sans.)

herinde på vores lille hjørne af baby er vi jo ret tæt knyttet og taler åbent om nogen nogengange meget private ting. vi stoler på hinanden, men det er jo immervæk et åbent forum hvor alle og enhver kan lytte med!

jeg tror vi ville gøre klogt i at droppe billedrunderne og i stedet lægge fotos af vores børn under vores profiler – med lås på.

personligt har jeg også tænkt mig at fjerne billeder af pigerne fra facebook og måske lave en privat hjemmeside om dem i stedet.

bare lidt tanker herfra ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

JustAnotherName

Ja, det er synd og skam, at sådanne personer findes ...og forpester troværdigheden. Men jeg VIL ikke lade det ødelægge dét som vi har herinde. Jeg vil ikke gå og være skeptisk og mistroisk ....men dog (mere) forsigtig!

Hvor ville man dog blive TRIST ...ja, faktisk SÅRET, hvis det nogensinde skulle vise sig, at een iblandt OS ikke var hvem vi alle i så lang tid har troet - og betroet - os til. Det tør jeg slet ikke tænke på. Og i øvrigt virker det helt absurd og umuligt! JEG ER SIKKER PÅ AT VI NS'ERE ER DÈM VI UDGIVER OS FOR.

Desværre kan alle de billeder som allerede HAR været lagt ud i indlæg, jo ikke slettes igen. Så de vil altid kunne støves frem og misbruges.
Og hvor er det bare pisse ærgeligt, at sådan en hyggelig ting som "billede-runde" måske ikke skal være mere fremover. Jeg ELSKEDE dem!
Og jeg bliver en smule fanden-i-voldsk over, at dumme mennesker og kedelige historier, skal ødelægge dét som var så hyggeligt og rart.
Jeg vil ikke udelukke, at jeg fremover også kan finde på at vedhæfte billeder af mine piger i indlægene. Men jeg vil bestemt tænke grundigt over, om de er "ordentlige"
Men man kan aldrig fuldstændigt gardere sig mod de sindsgale mennesker.

Men med lås på ens album, lidt tanke og sund fornuft, så mener jeg da stadig, at det burde være muligt at snakke åbent og ærligt om alle emner, samt at kunne vise sine børn frem, hvis man (tør) har lyst til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.