Måtte give op......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

271 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

Karo

Dengang vi valgte at smutte herovre fra navlestrengen, blev jeg ved med at være der da jeg virkeligt har svært ved at bare at smutte. Efter at have prøvet i lang tid at få siden på og stå sammen med de resterende brugere, har jeg kastet håndklædet i ringen. Der er simpelthen ikke noget at gøre, og jeg bliver simpelthen så trist af at komme derinde. Derfor har jeg idag skrevet et farvel indlæg og bedt redaktionen om at slette min profil. Jeg ser ingen grund til at efterlade en masse billeder og indlæg derinde, da jeg desværer må konstatere at der er folk derude der misbruger de ting man putter på nettet hvis man ikke passer på

Men alligevel sidder jeg og er lidt trist Jeg har altid været glad for siden, men ikke mere. Så nu vil jeg hellige min tid til jer herinde i stedet og komme vidre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

JustAnotherName

Jeg burde nok gøre det samme.

Jeg har stadig min profil på NS, men bruger den jo ikke. Har ikke oprettet indlæg i laaaang tid, og følger ikke med derinde mere.
Så det ville nok være helt fornuftigt at få dem til at slette ens profil, da der jo ligger maaaaange billeder, som tager sygt lang tid at skulle sidde og slette een efter een.

Ja, det er trist når noget rart slutter. Men set med mine øjne har det været slut i LANG TID på navlestrengen..... Men nu er "kernen" jo bage hér. Vi NS'ere har holdt sammen, men har bare rykket os til et site som fungerer!!
Så det ender jo helt godt trods alt. Og her er der masser af debat, masser af svar på ens indlæg, masser af billeder og en masse sammenhold mellem os NS-brugere.

Så op med humøret. DET DER VIRKELIG TALTE PÅ NS, ER HER ENDNU

Anmeld

10. februar 2010

Karo

JustAnotherName skriver:

Jeg burde nok gøre det samme.

Jeg har stadig min profil på NS, men bruger den jo ikke. Har ikke oprettet indlæg i laaaang tid, og følger ikke med derinde mere.
Så det ville nok være helt fornuftigt at få dem til at slette ens profil, da der jo ligger maaaaange billeder, som tager sygt lang tid at skulle sidde og slette een efter een.

Ja, det er trist når noget rart slutter. Men set med mine øjne har det været slut i LANG TID på navlestrengen..... Men nu er "kernen" jo bage hér. Vi NS'ere har holdt sammen, men har bare rykket os til et site som fungerer!!
Så det ender jo helt godt trods alt. Og her er der masser af debat, masser af svar på ens indlæg, masser af billeder og en masse sammenhold mellem os NS-brugere.

Så op med humøret. DET DER VIRKELIG TALTE PÅ NS, ER HER ENDNU

Jeg ved godt at selve kernen stadig er her og det er også det der gør at jeg vælger at sige fra nu. Det sværer i det er at der stadig er enkelte af de gamle tilbage som ikke er rykket med endnu og jeg ville sådan ønske at de ville hoppe med, så man stadig kan følge dem.

Anmeld

10. februar 2010

Vinker

Jeg er da personligt glad for at du har valgt denne side fremfor NS når nu det ene skulle være....

I sin tid ( i sommers) slettede jeg alle de indlæg jeg havde skrevet og alle min billeder mm på NS. Har dog ikke fået min profil slettet (står vidst stadig som en af de mest aktive på siden - hmmm??) men har ikke logget mig online siden den dag vi stak halen mellem benene....

Jeg har ikke fortrudt at jeg vente NS ryggen. Jeg er blevet rigtig glad for at være her på baby. Især fordi så mange har valgt at blive og "nye" kommer til. Her er flere muligheder og det hele virker bare. Og er der noget man er utilfreds med, ja så skriver man bare til Henrik. Han hjælper gerne.

Dog vil jeg aldrig glemme det der en gang var på NS!

Anmeld

10. februar 2010

JustAnotherName

Jeg brugte din tråd (har du måske bemærket) + har skrevet personligt til redaktionen, og bedt dem slette min profil derinde + alle mine billeder.

Det/Dem jeg behøver er jo HER!! 

Anmeld

10. februar 2010

Karo

JustAnotherName skriver:

Jeg brugte din tråd (har du måske bemærket) + har skrevet personligt til redaktionen, og bedt dem slette min profil derinde + alle mine billeder.

Det/Dem jeg behøver er jo HER!! 

Ja, jeg så det godt.

Jeg har også fået besked om at de vil slette min profil. Jeg syndes bare jeg ville sige farvel til de resterende derinde og fortælle hvor jeg var smuttet hen, så de ikke pludselig undrede sig.

Men jeg har det helt dejligt med at det er gjort nu. Jeg har virkeligt tænkt over det længe og med al den snak af misbrug af billeder kunne jeg godt se at det var på tide. Jeg har altid været glad for navlestrengen, men nu mest for hvad den var engang, for på det sidste har den været helt til rotterne. Så lige nu er jeg bare så glad for at vi smuttede herind sammen, hvor vi fortsætter vores hyggelige snakke og hvor tingene fungere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.