hva laver i..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

MULLER

hej

nu har jeg en pige på snart 6 månder.. og gik hjemme i 5 månder inden..

hva får i tiden til at gå med i hverdagen...

jeg har fået en stå stol og så er tv bare kanon for hende... hun elsker alle de farver el ting som er der..

keder mig en held del..

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Trollebaby

Puha, vi har ikke nogen opvaskemaskine, så jeg vasker op hver morgen, det lyder kedeligt, men rutiner falder man jo hurtigt ind i . Men det tager jo kun ti min, så resten af dagen er en "kamp" for at finde på noget og lave og aktivere den bette, Isabell snart 5 mdr.

Synes det er svært at finde på noget ?

Anmeld

10. februar 2010

Mum33

Kan godt huske barsel. Syntes heller ikke altid det var lige morsomt, og kedede mig også. Jeg prøvede altid at få planlagt min uge så jeg kun havde en eller to dage hvor jeg ikke havde planer. Så tiden gik med veninde aftaler, projekter derhjemme, babysvømning og så en masse bøger.

God barsel.

Anmeld

10. februar 2010

MULLER

nej det ved jeg heller ik.. jeg vasker os op og ser mine serie i tv og vasker tøj engang imellem.. synes det er vildt kedeligt at gå her hjemme.. selv når hun blir lidt større er det ok og vejret blir bedre for så kan man komme ud og gå en masse ture men det nok kedeligt i længden..

ja kan ik planlægge for mine veninder siger bare ja ja vi må finde en dag og ja.. bøger læser jeg ik.. babysvømning vil jeg først til sommer da jeg ik kan lide det kolde vejr.. synes det er koldt i vandet... glæder mig bare til at jobbe i job el noget...

Anmeld

10. februar 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
lowe skriver:

nej det ved jeg heller ik.. jeg vasker os op og ser mine serie i tv og vasker tøj engang imellem.. synes det er vildt kedeligt at gå her hjemme.. selv når hun blir lidt større er det ok og vejret blir bedre for så kan man komme ud og gå en masse ture men det nok kedeligt i længden..

ja kan ik planlægge for mine veninder siger bare ja ja vi må finde en dag og ja.. bøger læser jeg ik.. babysvømning vil jeg først til sommer da jeg ik kan lide det kolde vejr.. synes det er koldt i vandet... glæder mig bare til at jobbe i job el noget...

Du skriver at det er koldt i vandet. Har i ikke en svømmehal med varmtvands bassin?? det var vi i Slagelse, det er næste for varmt at bade i synes jeg.

Anmeld

10. februar 2010

MULLER

jo har vi nok..  jeg nok bare ik glad for det...  aner det..

svært at forklare synes jeg... vand og mig sådan et sted er jeg ik så meget til...

Anmeld

10. februar 2010

mor2piger

går du ikke i mødregruppe??

det er altid en dejlig ting og der er altid nogen man kan super godt med som man kan ses med indimellem og gå hyggeture, babybio m.m.

ellers er der jo babyrytmik, eller babysamlesang?? der kan du også få en masse inspiration til hvilken lege du kan lave med din datter i løbet af dagen

eller evt babybio, det er også en genial ting

jeg går i mødregruppe min 1 gang om ugen, deruodver går jeg til babysamlesang, om torsdagen er der åbent hus her i min by hos sundhedsplejersken hvor man kan komme og få en snak og en kop the, det er altid hyggeligt

ellers tager jeg på shoppetur og kigger, går ture med hunden, leger med laura, slapper af, sidder på nettet, sover, gør rent, tager i svømmehallen, babybio altsammen som regel med nogle fra min mødregruppe.. puha jeg syntes faktisk sjældent jeg sidder stille, og nyder mine hjemmedage indimellem

Anmeld

10. februar 2010

Lone Jakobsen

hejsa

nu er min situation lidt anderledes end din, da jeg har 4 børn, men jeg synes ikke jeg har de store problemer.

jeg går lange ture med barnevognen, bager en masse (brød, boller, muffins og fx. pitabrød) jeg forbereder aftensmad, ordner vasketøj, gør rent, handler ind....tager på hygge-shopping ture og spiser fx. frokost på en cafe, eller brunch i bilka.

ellers læser jeg mange bøger/blade, sidder meget på nettet....og mødes med min mødregruppe ca hver anden uge.

kl. 14-15 henter jeg de store....og så går eftermiddagen med hygge, mere vasketøj og madpakker, lektier osv.

men hvad har du lyst til at lave? du skriver at du ikke læser, ikke bruger svømmehallen, og at dine veninder har travlt....måske handler det også om at være åben for de muligheder der er omkring dig....og prøve noget som du ikke er vant til....det ku jo være det var helt anderledes end du forventede.

Anmeld

10. februar 2010

SaNiNa

Jamen jeg får tiden til at gå med at hygge mig med min dreng når han er vågen hvilket han er det meste af tiden nu.

Når han så sover eller ikke gider lege med mor så er jeg på baby.dk ryder lidt op. vi går gerne tur hverdag, handler.

Ja og så går manden jo osse hjemme hos os så vi får jo meget at dagen til at gå med at hygge os sammen alle tre.

pr d. 1 starter Nicklas i dp og mor glæder sig ikke for hun kommer til at savne sin lille trold.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.