Hindbærblade - fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.778 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

Anonym trådstarter

Hej

Nu sidder jeg og har haft veer i 5 dage nu, men intet sker... Og så kom jeg i tanker om der var en herinde der foreslog hindbærblade eller lign. fra matas, som kunne sætte fødslen i gang? Men jeg kan ikke finde tråden

Nogen der kan huske hvor tråden ligger eller om der er nogle der ved om hindbærblade måske hjælper?

Kh...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Corn

Det er hindbærblade-the...

Det virkede for mig... NÆSTEN 

Altså, jeg tog ned og spurgte efter det i helsekosten(de kunne skaffe den hjem på en uge, hvilket var lidt for længe), og da jeg kom hjem fik jeg veer

Anmeld

10. februar 2010

Anonym skriver:

Hej

Nu sidder jeg og har haft veer i 5 dage nu, men intet sker... Og så kom jeg i tanker om der var en herinde der foreslog hindbærblade eller lign. fra matas, som kunne sætte fødslen i gang? Men jeg kan ikke finde tråden

Nogen der kan huske hvor tråden ligger eller om der er nogle der ved om hindbærblade måske hjælper?

Kh...

Du kan købe det hindbær the i Ekstra-butikkerne! Men det virker ikke, har jeg læst mig frem til! Sorrt to say!!

Men held og lykke!!

Stine 28+0

Anmeld

10. februar 2010

Anonym trådstarter

Macaab skriver:

Det er hindbærblade-the...

Det virkede for mig... NÆSTEN 

Altså, jeg tog ned og spurgte efter det i helsekosten(de kunne skaffe den hjem på en uge, hvilket var lidt for længe), og da jeg kom hjem fik jeg veer

Tak for svaret Huhu, ja det virkede da på dig

Er det bare hvilken som helst hinbærblade the? Altså, kan jeg købe det andre steder end en the-butik eller helsebutik, matas?

Kh.....

Anmeld

10. februar 2010

Corn

Det ved jeg ikke, men hindbærblade må man vel gå ud fra er hindbærblade.

Pøj pøj med det

Anmeld

10. februar 2010

Tullebobs

Jeg drak det i rå mængder en uge op til terminen, og vandet gik da også dagen efter termin, men der kom ingen veer  Så efter 24 timer blev jeg sat igang med vedrop.

Denne gang springer jeg sgu over, og drikker noget varm kakao istedet for - det virker nok heller ikke, men det smager MEGET bedre

Pøj pøj med din forestårende fødsel... Og bevæg dig så meget som du har overskud til - se det tror jeg virker meget bedre end alt muligt andet - brug tyngdekraften

Kh Trine

Anmeld

10. februar 2010

Lise

Det var måske mig der skrev det

Anmeld

10. februar 2010

Anonym trådstarter

Lise skriver:

https://www.baby.dk/debat/38051pi1/foedsel/saette-en-foedsel-igang-selv.aspx 

Var det den?

JA!! Mange tak - der var vidst mange gode ideer Tak skal du have, jeg må prøve mig frem, for den lille skal sgu ud!

Kh...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.