Prøver på. 8 måned nu :-///

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.861 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

ayus

Hej,

vi prøver i 8. måned nu og der sker bare ingenting 0

Jeg er ved at tro at jeg ikke kan få børn - jeg tænker også meget på det selvom jeg prøver at lade være! 0

Nogen der har erfaringer med det??

Hva gør I efter samleje? vasker I jer med det samme eller??

og kan man tage en test inden MENS.-tiden...?? 0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Corn

Jeg havde været på p-piller i ni år inden vi ville have børn, og det tog altså et godt halvt års tid før det så lykkedes.

Og teste positiv med hjemmetests har jeg for første gang prøvet med baby3, som jeg venter nu.

Med første barn, var jeg igennem diverse undersøgelser hos lægen, fordi jeg havde store smerter i underlivet, og jeg kun havde negative tests hjemme... Så der var jeg 14 dage- tre uger over tid, før lægen igen testede og så var banko.

Anden gang kunne jeg genkende smerten og selvom jeg igen ikke testede positiv var jeg ikke i tvivl(næsten).

Denne gang skete undfangelsen i starten af ugen, og få dage efter var smerten der, og i weekenden kom kvalmen... Og testen var først svagt positiv, da jeg var en uge over tid.

Majken og baby3 - MD scanning i morgen

Anmeld

10. februar 2010

BinaMor

1. gang gik der 6 måneder. nu her 2. gang gik der 11 måneder

det hjalp først da jeg begyndte at bruge ÆL teste. før gad jeg ikke rigtig for sys det var lidt sværer at finde ud af men i første huk var der genvinst.

jeg testede tit før tid. tror jeg har brugt min. 1000 kr på teste der viste negativ (især fordi det var så tidligt)

her 2 gang testede jeg meget svagt positiv 2 dage efter forventet mens

Anmeld

10. februar 2010

Low

Min eks kæreste og jeg gik ikke efter at blive gravide men vi gjorde heller ikke noget for at IKKE at blive gravide.. vi havde ubeskyttet sex i et år før jeg blev gravid. Så selvom jeg ikke gik og tænkte på det med at blive gravid så gik der først et år..

Anmeld

10. februar 2010

missKat

Vi prøvede også i 8 måneder og var lige så frusteret som dig...

Jeg fortalte min læge om det da jeg var der oppe med noget andet, og så sagde jeg at jeg brugte ÆL tests. det synes hun var spild af penge, for jeg kunne få målt min  ÆL oppe hos dem. Så jeg fik taget blodprøver hos lægen og fik bevist  at jeg havde ÆL, ca der hvor jeg skulle. Og måneden efter var jeg gravid. Blev gravid ca 3 dage FØR jeg troede jeg havde ÆL. Så knald løs fra mens holder og så frem  Så skal den forhåbentlig nok komme!!!

Jeg teste positiv 4 dage før forventet mens, men vidste også 12 timer efter vi havde haft sex, at jeg var gravid. Jeg vidste det bare, spørg mig ikke hvorfor 

Held og Lykke 

Anmeld

10. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg kører på 16 måned nu. mange venter omkring et år. Nogle mindre nogle mere...

Tror ikke man kan gøre så meget andet end at dyrke sex omkring æl. så man er sikker på at ramme, og udebliver graviditet i et års tid, så gå til lægen og tag en snak om mulighederne for udredning.

Held og lykke

Anmeld

11. februar 2010

ayus

Macaab --> Oki, jeg har brugt ppiller siden 2006 og ik mere... og det har taget mig nu 8. mdr... men jeg tænker meget over det... :/

MissKat --> Hvordan få målt din ÆL?? Nu må vi se, jeg skrev det til min læge, men hun skrev, du har vidst misforstået det.. / nu må vi se hvad hun siger...

Alexis --> ja jeg prøver nu må vi se... siger også det må ske når det sker, men man tænker jo meget over det

Anmeld

11. februar 2010

LilyMarleen

ayus skriver:

Macaab --> Oki, jeg har brugt ppiller siden 2006 og ik mere... og det har taget mig nu 8. mdr... men jeg tænker meget over det... :/

MissKat --> Hvordan få målt din ÆL?? Nu må vi se, jeg skrev det til min læge, men hun skrev, du har vidst misforstået det.. / nu må vi se hvad hun siger...

Alexis --> ja jeg prøver nu må vi se... siger også det må ske når det sker, men man tænker jo meget over det

Man får målt sin Æl via en blodprøve oppe hos lægen, som ca skal ramme en uge efter Æl for at vise de højeste tal..

Anmeld

11. februar 2010

Sujan

Vi er på 9 mdr. nu hvor vi prøver... tænker også meget over det... Men er kan se herinde at det ikke er unormalt at der går så lang tid. Nogle er bare længere tid om det end andre.

Anmeld

11. februar 2010

Mettemus

Måske du skulle bestille tid hos lægen for at blive tjekket om alt er som det skal være. Hvis alt er tip top får du lidt ro på (tror på at psyken kan spille rigtig meget ind) og du finder ud af hvornår du har ÆL. Hvis du fejler noget (at du ikke gør), kan du komme viderer i systemet og finde ud af hvilken slags hjælp du skal have.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.