Glæder mig bare sååååååå meget.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

hye1983

til jeg snart skal være moster..

Min søster Sarahaa har jo snart termin, og moster her skal være med til fødslen af verdens dejligste prinsesse..  Glæder mig simpelthen bare så meget, for ved je får et helt specielt forhold til min lille niece..

Søs, jeg elsker dig, og er så glad for at jeg får lov til at dele den oplevelse med dig og Oliver..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

SarahAa

Hvor er du bare sød søs!

Men glæder mig bestemt også til at dele oplevelsen med dig! Ligesom jeg var så heldig at se min dejlige nevø komme til verden!

Også vi får at hun vil komme til verden mens du har ferie. Hihi

-Og jeg elsker dig!

fra din søster

Anmeld

10. februar 2010

Pia.

Sikke et sødt indlæg... Hvor er det flot af din søster at du må komme med til fødslen... - Og sikke en stor oplevelse I får sammen.

Anmeld

10. februar 2010

hye1983

Jaa gerne på mandag, hehe.. Så har jeg nemlig mange dage til at komme og kigge på det lille vidunder..

Ja det er rigtig stort af hende at dele denne oplevelse med mig.. Det betyder også rigtig meget for mig..

Anmeld

10. februar 2010

Vinker

Hvor spændende at du skal med til fødslen - Kan godt forstå du glæder dig til at se den lille prinsesse komme til verden.

Min søster var også med da jeg fødte min søn. Det var hun glad for selvom det også er hårdt at stå på sidelinjen og se ens søster ha så ondt, siger hun.

Håber din søster kommer godt igennem fødslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.