LegoWorld i Bella Centret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.002 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

LotteGabriella

Hej alle I skønne mødre

Dette er egentlig bare for at gøre jer opmærksomme på LegoWorld http://www.legoworld.dk/ som afholdes i Bella Centret fra 18.-21. februar - det er for børn og voksne i alle aldre

Skal selv derind - min veninde har kapret mig og lillepigen, da jeg ikke selv anede at det kommer

Ville bare dele det med jer i tilfælde af at andre skulle ha' lyst til at opleve det...Ha' en dejlig dag alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Pia.

Ja vi har også talt om at tage der ind ... min søster, hendes mand og børnene skal der ind, så vi overvejede at tage med...

Men det er vist rimelig dyrt er det ikke ??? - så får man selvfølgelig en fribillet til legoland, men så skal man jo også være sikker på man får den brugt...

Anmeld

10. februar 2010

LotteGabriella

Pia. skriver:

Ja vi har også talt om at tage der ind ... min søster, hendes mand og børnene skal der ind, så vi overvejede at tage med...

Men det er vist rimelig dyrt er det ikke ??? - så får man selvfølgelig en fribillet til legoland, men så skal man jo også være sikker på man får den brugt...

Jeg har lige været inde og kigge på priserne...jo det er sgu lidt dyrt, det koster 125 kr., men børn under 2 år er gratis

Vi ta'r dog derind alligevel, men nu er Daniella jo også kun 1,5 år

Anmeld

10. februar 2010

Pia.

LotteGabriella skriver:

Jeg har lige været inde og kigge på priserne...jo det er sgu lidt dyrt, det koster 125 kr., men børn under 2 år er gratis

Vi ta'r dog derind alligevel, men nu er Daniella jo også kun 1,5 år

Her ville det jo være 3 betalende børn og 2 voksne - men som jeg skrev tidligere hvis man ved at man skal i legoland til sommer så er det jo billigt når man får fri-billetter...

God fornøjelse, kan være vi ses der inde.. Hvad dag skal i der ind ?

Anmeld

10. februar 2010

LotteGabriella

Pia. skriver:

Her ville det jo være 3 betalende børn og 2 voksne - men som jeg skrev tidligere hvis man ved at man skal i legoland til sommer så er det jo billigt når man får fri-billetter...

God fornøjelse, kan være vi ses der inde.. Hvad dag skal i der ind ?

Vi skal derind om fredagen kommer først til Kbh. torsdag-eftermiddag, så gider ikke ta' derind efter den lange køretur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.