Endelig alene :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
1 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

Karo

Torsdag morgen i sidste uge vågnede Marcus op med feber

Så lillemand har været hjemme hos mig siden torsdag og til og med igår. Og hold da op hvor bliver man træt at at have ham alene i så mange timer "Problemet" er at når han får en panodil for at dæmpe feberen virker han pludselig som om han indet fejler og fiser rundt og laver ballade. Og selvfølgelig skal mor være med til det hele. Det er som sådan egentligt rigtigt godt, men med kun 5 uger til termin kan jeg godt mærke at det ikke er det nemmeste at fise rundt efter ham.

Igår var han så feberfri men meget pylret, og derfor blev han hjemme, men idag er han sendt afsted i vuggestuen Og ih hvor er det dejligt at endelig at være alene. Jeg har godt nok en masse ting jeg skal nå, men skidt put med det. Og så kan jeg glæde mig til at hente ham i eftermiddag så vi kan hygge sammen iaften.

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Vinker

Dejligt at høre at Marcus er frisk igen for ja det er hårdt med et sygt barn både på den ene og den anden måde. Og vil gerne tro at det er ekstra hårdt når man er gravid!

Det var da også længe han var syg. Han har da helt sikkert savnet at komme i vuggestuen efter så mange dage hjemme, men der venter dig nok en meget træt dreng i eftermiddag fordi han bare har leget helt vildt hele dagen og derfor brugt alt sin energi

Niklas Emil var også syg det meste af sidste uge samtidlig med at jeg selv var skidt tilpas og Morten arbejdede i Odense hvor han også overnattede fra onsdag til torsdag.

Synes det er velfortjent at du tager en slapper i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.