Jeg er ved at få grå hår og minus engeri over alt den sygdom her i huset.
Efter Cassandra var syg med feber 1 uge og var hjemme ialt 1½ uge, ja så gik der mindre end 1 uge så drillede hendes lille mave. Da det lige var gået væk kom det squ igen mindre end 3 dage efter.
Lige nu har Jacob og jeg det fint, men I lørsdags/søndag var Cassandra syg, Mandag/tirsdag var det Jacob med dårlig mave og opkast, i går havde jeg det også vildt dårlig, heldigvis kunne Cassandra komme i vuggestue.
Tirsdag morgen havde hun en knop på sit ben, og efter Sp'eren var her og skamrost min datter, kom hun i bad og der kom flere knopper. Jeg ringede til vuggestuen og spurgte om de havde haft skoldkopper dernede. Nej, men jeg kunne tage hende i vuggestue og de ville kigge på det. Hun kom i vuggestue kl. 7.45 og nu 8.34 er Jacob på vej ned for at hente Cassandra, p. g. a hendes eksem kan de ikk se om det er skoldkopper men det kan ligne, men det er fordi hendes mave igen driller at hun skal hentes. Jeg håber bare ikk at hun har skoldkopper nu, for jeg har termin om 10 dage. Tænk hvis hun kan nå at smitte sin lillebror.
Lidt brok herfra.
Anmeld