Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pæn, velholdt autostol i flot rød farve.
Den fejler ikke noget. Kan afhentes i Tåstrup eller sendes mod betaling.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Heidi. skriver: Pæn, velholdt autostol i flot rød farve. Den fejler ikke noget. Kan afhentes i Tåstrup eller sendes mod betaling.
Er den stadig ledig?
Den ser da rigtig fin ud. Jeg ved ved at samle ind til mine to tvillinger jo...
KaMa skriver: Er den stadig ledig? Den ser da rigtig fin ud. Jeg ved ved at samle ind til mine to tvillinger jo...
ja det er den skam
KaMa skriver: Super jeg vil gerne komme og hente den -Evt i morgen søndag? Hvad skal du ha' for den? Hilsen fra Karina
Super jeg vil gerne komme og hente den -Evt i morgen søndag? Hvad skal du ha' for den? Hilsen fra Karina
Vi ville meget gerne have 700 kr for den..
Vi er først hjemme i morgen aften...
KaMa skriver: Det er også en fed stol - vist den bedste på marked. Vi er desværte langt fra hinanden i pris. Så jeg leder bare videre. Det haster jo ikke for mig. Pøj pøj med salget :-)
Det er også en fed stol - vist den bedste på marked. Vi er desværte langt fra hinanden i pris. Så jeg leder bare videre. Det haster jo ikke for mig. Pøj pøj med salget :-)
Hvad ville du give???
KaMa skriver: Jeg kan næsten ikke lide at skrive det. Mit bud er pinligt i forhold til din pris. Tror du kan få mere for den andre stedet. 200 kr. Så derfor du bare skal finde en anden :-)
Jeg kan næsten ikke lide at skrive det. Mit bud er pinligt i forhold til din pris. Tror du kan få mere for den andre stedet. 200 kr. Så derfor du bare skal finde en anden :-)
Ja, okay, det er ret meget i underkanten..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128