Hej Piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

lollandpigen

Håber de rer nogle der kan hjælpe her.... Jeg er gravid i 16 uge idag, jeg har 2 børn i forvejen. Jeg har siden uge 12 haft boble ri maven ikke hverdag men et par gange om ugen.

Hvornår begynder de bobler at være der ofterer da der nu er gået 4 dage siden ejg sidst mærked eden lille...

Selvom jeg har været gravid 2 gange før kan jeg ikke huske hvordan og hvornår og hvor tit man mærkede liv...

håber nogle kan give mig lidt hjælp...

Knus fra Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Loa

lollandpigen skriver:

Håber de rer nogle der kan hjælpe her.... Jeg er gravid i 16 uge idag, jeg har 2 børn i forvejen. Jeg har siden uge 12 haft boble ri maven ikke hverdag men et par gange om ugen.

Hvornår begynder de bobler at være der ofterer da der nu er gået 4 dage siden ejg sidst mærked eden lille...

Selvom jeg har været gravid 2 gange før kan jeg ikke huske hvordan og hvornår og hvor tit man mærkede liv...

håber nogle kan give mig lidt hjælp...

Knus fra Dorthe

Altså jeg er i uge 18, og jeg har slet ikke mærket noget endnu

Men jeg har fået af vide at det først først er sådan forholdvis regelmæssigt i uge 20 at man skal kunne mærke den lille, så tror du har været heldig at du har kunne mærke den allerede.... Men tror i hvert fald ikke du skal være bekymret over der er gået fire dage siden sidst.....

Anmeld

10. februar 2010

Ranarupta

Jeg har hørt det samme. Og kan tilføje, at min JM har sagt, at man SKAL mærke liv hver dag fra 25. uge. 
Så jeg tror bestemt ikke, at der er grund til nogle bekymringer.

Jeg er selv 21+4 og det er først inden for den sidste uge, at jeg har mærket noget hver dag. (Men min moderkage er også foranliggende, hvilket dæmper spark...)

Anmeld

10. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Jeg var nok en af de heldige, da jeg mærkede min første gang i uge 14 og fra uge 15 mærkede jeg ham hver dag... Men jeg har også hørt at det oftest er fra uge 20 man mærker dem mere regelmæssigt

Så tror du kan slappe helt af

God dag til dig, Sabrina 37+0

Anmeld

10. februar 2010

businesstigger

Uge 16 er stadig tidligtselvom du har været gravid før.

Hvor hurtigt man kan mærke babyen afhænger jo også af hvordan din moderkage ligger. Hvis den ligger fortil vil det være senere at du kan mærke det rigtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.