fy for helvede...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

Barbamama

Jeg har lige læst at der nu er fundet en falsk profil herinde og at den RIGTIGE mor er herinde nu. Det må da være SÅ mærkeligt at finde ud af at ens barns billeder bliver brugt af en anden. jeg har låst mine billeder nu og i må gerne få koden (der ligger ikke nogen nye....) Men det er da lige før at vi ikke længere skal lave vores billedtråd???? De billeder kan man jo gemme på sin computer og alle kan se dem herinde.... Hold kæft det er ulækkert altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Jeg har lige læst at der nu er fundet en falsk profil herinde og at den RIGTIGE mor er herinde nu. Det må da være SÅ mærkeligt at finde ud af at ens barns billeder bliver brugt af en anden. jeg har låst mine billeder nu og i må gerne få koden (der ligger ikke nogen nye....) Men det er da lige før at vi ikke længere skal lave vores billedtråd???? De billeder kan man jo gemme på sin computer og alle kan se dem herinde.... Hold kæft det er ulækkert altså

det er kun "mine venner" som kan se mine billeder herinde..... men ja, jeg har haft tanken mange gange.... at alle og enhver kan kigge med

Anmeld

10. februar 2010

Karo

michella80 skriver:

Ja det er godt nok ulækkert.

Jeg har også låst mine billeder, så det kun er mine venner der kan se dem.

Anmeld

10. februar 2010

JustAnotherName

Der er også kommet kode på mine albums herinde.
Men I er selvfølgelig mere end velkomne til at få den og kigge med.

Og jeg vil heller ikke udelukke, at jeg fortsat vil vedhæfte billeder i indlæg.
Selvom folk kan se dem og kopiere dem.... Så synes jeg de billederunder har været så hyggelige - Elsker at følge med og se hvordan de bare vokser og bliver større og frækkere, vores guldklumper. Og jeg er så mega stolt af mine piger, så jeg "VIL HAVE LOV" til at fremvise dem lidt nu og da, uden at skulle være dybt paranoid om, hvem der kigger med eller hvad de kan finde på.
Så må jeg bare sørge for, at udvælge billeder, som ikke kan give en syg stodder associationer til upassende ting (selvom jeg jo ikke med sikkerhed kan vide, hvad der skal til for sådan en person).

Det er rigtig trist, at der findes sådan nogle mennesker. Og klamt!
Men dog tror jeg på, at vi stadig er et stort flertal af ærlige mennesker.
Og så skal det fåtal af skumle identitets-tyve dæln-dunsme ikke ødelægge det for os andre!! Så jeg vil stadig som udgangspunkt have tillid til andre herinde, og sikkert også fortsætte med at vise mine piger frem engang imellem.

Anmeld

10. februar 2010

Vinker

michella80 skriver:

Ej hvor er det skrækkeligt  Hvor har du læst om det henne ???

Anmeld

10. februar 2010

Vinker

JustAnotherName skriver:

Selvom folk kan se dem og kopiere dem.... Så synes jeg de billederunder har været så hyggelige - Elsker at følge med og se hvordan de bare vokser og bliver større og frækkere, vores guldklumper. Og jeg er så mega stolt af mine piger, så jeg "VIL HAVE LOV" til at fremvise dem lidt nu og da, uden at skulle være dybt paranoid om, hvem der kigger med eller hvad de kan finde på.
Så må jeg bare sørge for, at udvælge billeder, som ikke kan give en syg stodder associationer til upassende ting (selvom jeg jo ikke med sikkerhed kan vide, hvad der skal til for sådan en person).

Og så skal det fåtal af skumle identitets-tyve dæln-dunsme ikke ødelægge det for os andre!! Så jeg vil stadig som udgangspunkt have tillid til andre herinde, og sikkert også fortsætte med at vise mine piger frem engang imellem.

Jeg får nu også svært ved ikke at deltage i billedrunderne for det er virkelig noget jeg holder meget af og så nok også fordi jeg simpelthen har svært ved at forstå at sådan noget som beskrevet faktisk sker!!

Anmeld

10. februar 2010

Milka

hvad for noget, hvad sker der?

Anmeld

10. februar 2010

Karo

Milka skriver:

hvad for noget, hvad sker der?

Dette er det eneste indlæg jeg kunne finde om det.

https://www.baby.dk/debat/39302pi1/baby-dk/falsk-pr ofil.aspx

Anmeld

10. februar 2010

Milka

Karo skriver:

Dette er det eneste indlæg jeg kunne finde om det.

https://www.baby.dk/debat/39302pi1/baby-dk/falsk-pr ofil.aspx

ja jeg har lige fundet det ... (er ikke så meget inde på resten af baby så disse ting går mig altid forbi!)

Anmeld

10. februar 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Jeg ved hvad du mener. Jeg EEEELSKER også vores billedrunder og vil ikke undvære dem. Jeg synes bare det er vildt klamt at der er en ukendt person med en andens barn på sin computer. Jeg ville bare slet ikke kunne klare hvis det var Carla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.