Kontant om at misbruge andres identitet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Oven på de noget uheldige, og uhyggelige tilfælde der har været herinde, ville jeg lige gøre opmærksom på, at der i Kontant på DR1 kl 21:25 lige netop kommer noget om emnet.

Måske vi alle kan lære noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Loggidut

9. februar 2010

Loggidut skriver:

Ja tænker at det ikke kan skade at se det

Anmeld

9. februar 2010

Sakris

Det er virkelig skræmmende. Må også sige at jeg også er lidt bange for at skrive for meget om mig selv på offentlige sider, selvom jeg virkelig bare godt kunne bruge nogle at chatte med en gang imellem. Blandt andet omkring det at ville have børn. Synes det er en ting der er svær at snakke om med vennerne, når de ikke selv vil.

Anmeld

9. februar 2010

Ja det er godt nok skræmmende. Og hvor bliver jeg bare mega vred over de fjolser der misbruger andre mennesker og ødelægger liv

Anmeld

9. februar 2010

Malene84

Alexis skriver:

Ja det er godt nok skræmmende. Og hvor bliver jeg bare mega vred over de fjolser der misbruger andre mennesker og ødelægger liv

Jeg blev ringet op sidste lørdag - af 3 mænd der meget gerne ville på date og at det lød spændende at jeg er til det hele  WHAT? Jeg forstod ingenting, og i starten lagde jeg bare røret på - men begyndte så at spørge ind til hvad der foregik. Jeg har så åbenbart i 1½ uge haft profil på Beutiful people og noget der hed noget med hot-et-eller-andet  OG DET ER IKKE MIG!!!! En eller anden har taget mine billeder. Og jeg har kun billeder liggende af mig selv herinde - og ja facebook - men min FB er heeelt rpivat og har kun venner og familie på listen. Så frygter nogen kunne have taget dem herfra  men det ved jeg jo ikke - og finder ikke ud af det. Men man skal virkelig passe på - så giver dig helt ret

HVORDAN LÅSER MAN SINE BILLEDER HERINDE?????

Anmeld

9. februar 2010

mariamiss6

Malene84 skriver:

Jeg blev ringet op sidste lørdag - af 3 mænd der meget gerne ville på date og at det lød spændende at jeg er til det hele  WHAT? Jeg forstod ingenting, og i starten lagde jeg bare røret på - men begyndte så at spørge ind til hvad der foregik. Jeg har så åbenbart i 1½ uge haft profil på Beutiful people og noget der hed noget med hot-et-eller-andet  OG DET ER IKKE MIG!!!! En eller anden har taget mine billeder. Og jeg har kun billeder liggende af mig selv herinde - og ja facebook - men min FB er heeelt rpivat og har kun venner og familie på listen. Så frygter nogen kunne have taget dem herfra  men det ved jeg jo ikke - og finder ikke ud af det. Men man skal virkelig passe på - så giver dig helt ret

HVORDAN LÅSER MAN SINE BILLEDER HERINDE?????

du kan ikke låse alle uploadede billeder, men du kan sætte kode på dine fotoalbums

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.