Oh ak, oh ve!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. maj 2008

rlyn

Et lille pylreindlæg fra min side :S Har været ved tandlæge idag, og sidder med hele den ene side af munden bedøvet. Vidste godt, da jeg tog afsted imorges, at den nok stod på en rodbehandling. Da min tandlæge får taget et røntgen kan hun se, at tanden ved siden af (som tidligere er rodbehandlet) er ved at erodere, og er helt hul inden i. Nå ja, så skulle den tand jo rykkes ud :'(:'(:'( - samtidig med jeg lige skulle have ordnet den rodbehandling. Det tog så 25 min at få tanden ud :-o 8(+o(, da den knækkede:(:@ Damn. Skal jeg have erstatningstand - som jeg selvfølgelig skal have - koster det mig 15.000 kr 8(8(8( SUK. Har sq lidt ondt af mig selv lige nu...og ondt i mine tænder :( Vil tage noget mere smertestillende og kravle ind på sofaen. Knus Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2008

SaNiNa

15.000 kr for 1 TAND?+o(? håber ski den er af guld så...

Kan godt forstå du har ondt af dig selv jeg har så meget tandlæge skræk efter jeg som 3 årig blev nød til at bide tandlægen da han ikke vilde holde op>(...

så kommer kun ved tandlægen hvis jeg virkelig har ondt... så børter tænder 3 gang on dagen for at være sikker på der ikke kommer huller...

har så heller ikke haft nogen huller siden jeg stoppede ved skoletandplejen (underligt) hvad altid et eller andet der skulle laves den gang

håber snart bedøvelse fortager sig der er ikke noget værre...

(H) SA

Anmeld

15. maj 2008

Mathilde

Åh din stakkel... Det er vist helt legalt at have ondt af sig selv og pylre i din situation!
Det er da også noget af en omgang du har været igennem idag.
15000kr for en erstatningstand8( Hold da op!!!! dyr omgang...

Det lyder fornuftigt med noget smertestillende og putte på sofaen.

God bedring:)

(H)Mathilde

Anmeld

15. maj 2008

Pia.

Ååå din stakkel... det gør så avs... håber det er lidt bedre nu.... rigtig god bedring med tanden... 15.000,- :-o

vi skal som vores forældre altid sagde passse på vores tænder vi får aldrig nogen nye...

Knus og tanker fra Pia.

Anmeld

15. maj 2008

Doktor Doolittle

ÅHHHHH NEJ hvor er det synd for dig Riksen :'(8( Jeg føler virkelig med dig (L) Jeg har selv været gennem en rodbehandling for godt et år siden, det endte op med et implantat, endte med at koste mig ca. 20.000 kr. alt i alt 8( STORT KRAM(H) til dig fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.