What the Fyyyyy*k

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

Klumpe-dumpe

Ehm jeg tror sgu der en hvis madam, der har været igang med min computer... -Og nu er ALT tekst bare i mini-format.... Og jeg er jo halv blind eller jeg kan ski i hvert fald ikke læse hvad der står på skærmen..... Uden at sidde med krydderen heeeelt oppe i skærmen.... Så computer-genier hvordan ændre jeg det så jeg kan læse normalt uden lup???

Ps. min computer er sat op op engelsk...... Så det skal være forklaring for dummies

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Bondepigen

malucca09 skriver:

Ehm jeg tror sgu der en hvis madam, der har været igang med min computer... -Og nu er ALT tekst bare i mini-format.... Og jeg er jo halv blind eller jeg kan ski i hvert fald ikke læse hvad der står på skærmen..... Uden at sidde med krydderen heeeelt oppe i skærmen.... Så computer-genier hvordan ændre jeg det så jeg kan læse normalt uden lup???

Ps. min computer er sat op op engelsk...... Så det skal være forklaring for dummies

Er der ikke sådan et tal med % bagved nede i højre hjørne af din comp??? Så prøv at trykke på den til der står 100 %...??

Anmeld

9. februar 2010

anna-jonas

Undskyld Trine...........men må sgu' lige grine lidt.. .......Kan ikke hjælpe dig, men håber at du kan læse det jeg har skrevet..........

Anmeld

9. februar 2010

Bondepigen

Anna-jonas skriver:

Undskyld Trine...........men må sgu' lige grine lidt.. .......Kan ikke hjælpe dig, men håber at du kan læse det jeg har skrevet..........

Nå ja, det kunne da osse være jeg skulle have skrevet med STORE BOGSTAVER...

Anmeld

9. februar 2010

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Man må ikke drille....

Men tja med linser-briller og lup kunne jeg skimte hvad du skrev

Men nu er det fikset, og opdager så også, at den der madam har pillet Aét min computer... og fjernbetjeningen er PIST væk  

Anmeld

9. februar 2010

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Er der ikke sådan et tal med % bagved nede i højre hjørne af din comp??? Så prøv at trykke på den til der står 100 %...??

Så kan jeg læse det igen.... -Og sikke sjove dig og Mette er hva´

Anmeld

9. februar 2010

anna-jonas

Der skal vist opdrages lidt på den lille madamme........så hun ikke ødelægger mors livsline......

Anmeld

9. februar 2010

Bondepigen

malucca09 skriver:

Så kan jeg læse det igen.... -Og sikke sjove dig og Mette er hva´

Ja, det var nu Mette der var mest sjov, jeg efterabede bare...

Var det så det med %'erne den var gal med?

Anmeld

9. februar 2010

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Ja, det var nu Mette der var mest sjov, jeg efterabede bare...

Var det så det med %'erne den var gal med?

Jeps den stod på 50%

Hun har sgu også fået gemt fjernbetjeningen....

Anmeld

9. februar 2010

Bondepigen

malucca09 skriver:

Jeps den stod på 50%

Hun har sgu også fået gemt fjernbetjeningen....

Iiih altså. Jeg kan bedst lide at Emma gemmer tlf'en, den kan man da i det mindste ringe til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.