Øv øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

MarleneH

er rimelig ny herinde, og var virkelig blevet glad for siden.. Men det virker som om det blir rigtig svært at få folk til at stole på en pga af de falske profiler der har været... syns jeg sku er skide ærgeligt.. Så overvejer da virkelig om man skal slette sin profil, men sku da ærgeligt at andre skal styre ens liv på denne måde Trængte lige til at komme af med det!! tak for jeres tid!!

Knus Marlene 8+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Stumpen

Jeg kan sagtens forstå dig, men synes bestemt du skal blive...

Anmeld

9. februar 2010

Faith

Helt enig! Jeg er osse ret ny herinde, og det kom ærlig talt meget bag på mig at nogen kan finde på at oprette falske profiler. Det må virkelig være nogen som intet liv har.... Og ja man blir sku da skeptisk.

Anmeld

9. februar 2010

N&J

Har det selv på samme måde.. men er sku så naiv anlagt at jeg plejer at tro på folk..  indtil det modsatte er bevist.. 

Anmeld

9. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jah altså den slags kan man jo aldrig gardere sig imod... På den anden side så ser man jo netop i de situationer hvor stærkt et sammenhold der kan være herinde på tværs af holdningsforskelle og små interne catfights

Jeg håber da bestemt du har lyst til at hænge på alligevel - der er masser af gode grunde til at blive, og de rådne æbler kan man simpethen ikke gardere sig imod - de vil altid finde vej ned i kurven...

Kh

Rosa - som efterhånden har set lidt af hvert herinde, men endnu intet der har fået mig til at opgive siden...

Anmeld

9. februar 2010

MarleneH

Tak for jeres svar  har tænk over det, og selvfølgelig skal der ikke være andre end mig selv der styrer hvad for nogle sider jeg bruger!! skulle vist bare lige køle lidt af

Knus Marlene 8+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.