Hvor meget MMF til en alm kage??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

N&J

Ja, håber på I kan hjælpe mig lidt.. 

Jeg skal lave en kage til Nikitas 1 års fødselsdag og vil overtrække den med MMF, men når opskriften er på 15 stk skumfiduser, 1 spsk. olie, 1 spsk vand, skal man så lave en dobbelt potion til en alm rund kage med to lag?? eller hvor meget skal man lave????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

N&J

Op.. 

Anmeld

9. februar 2010

N&J

Slet ingen der kan svare.. altså.. 

Anmeld

9. februar 2010

eirene

du skal helst rulle den rimelig tyndt ud, ellers bliver det for kvalmt at spise. Og gør du det burde du kunne klare dig med den portion og have en smule i overskud. Hvis du skal bruge noget til andet pynt også skal du nok lave lidt større portion.

God fornøjelse.

Irene

Anmeld

9. februar 2010

mariamiss6

NikitasMoar skriver:

Ja, håber på I kan hjælpe mig lidt.. 

Jeg skal lave en kage til Nikitas 1 års fødselsdag og vil overtrække den med MMF, men når opskriften er på 15 stk skumfiduser, 1 spsk. olie, 1 spsk vand, skal man så lave en dobbelt potion til en alm rund kage med to lag?? eller hvor meget skal man lave????

hejsa - lige til reminder, tænker at det nok ikke er fordi ingen gider eller kan svare, men der er jo mange - som jeg- der kigger ind mens der er på arbejde, og så først vil svare når de er hjemme og har tid senere

så nu svarer jeg

Hvis du kun skal bruge MMF til at betrække en kage med, kan du nøjes med 1 portion....

men hvis du skal lave en masse pynt, som er andet end bare udstikninger, så skal du nok lave 2 portioner.... god fornøjelse

Anmeld

9. februar 2010

Anasmor

Som Irene siger, så er denne portion nok til en kage... Men lav den 1½ hvis du skal modellere pynt

Anmeld

10. februar 2010

N&J

eirene skriver:

du skal helst rulle den rimelig tyndt ud, ellers bliver det for kvalmt at spise. Og gør du det burde du kunne klare dig med den portion og have en smule i overskud. Hvis du skal bruge noget til andet pynt også skal du nok lave lidt større portion.

God fornøjelse.

Irene

Tak.. ;O)

Anmeld

10. februar 2010

N&J

mariamiss6 skriver:

hejsa - lige til reminder, tænker at det nok ikke er fordi ingen gider eller kan svare, men der er jo mange - som jeg- der kigger ind mens der er på arbejde, og så først vil svare når de er hjemme og har tid senere

så nu svarer jeg

Hvis du kun skal bruge MMF til at betrække en kage med, kan du nøjes med 1 portion....

men hvis du skal lave en masse pynt, som er andet end bare udstikninger, så skal du nok lave 2 portioner.... god fornøjelse

Ved jeg godt Maria, var bare utålmodig hehe men tror jeg skal lave min. to potioner, altså så er derr jo altid noget ekstra hvis jeg skulle ødelægge det første gang.. hehe

Anmeld

10. februar 2010

N&J

Anasmor skriver:

Som Irene siger, så er denne portion nok til en kage... Men lav den 1½ hvis du skal modellere pynt

Tak.. laver noget ekstra.. så må vi se hvor kreativ jeg kan være.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.