aktiviteter i børnehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.066 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

Anonym trådstarter

Hejsa.

Jeg skal til en slags Førsamtale i en børnehave i morgen og har fundet ud af at hvis jeg får jobbet skal jeg stå for førskole-gruppen.. Som jeg ikke har den store kendskab til, så hvis de nu spørger hvad jeg kunne find epå at lave med disse børn, så har jeg selv nogle ideer, men vil da gerne lige høre hvad jeres de store børnehavebørn godt kan lide at lave af aktiviteter i børnehaven eller derhjemme for den sags skyld.

Er ano fordi ikke alle skal vide at jeg søger arbejde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Sara.

Nu har jeg ikke skolebørn Men har været i praktik i en børnehave hvor der også var en før-skole-gruppe..... Dette var dog en gruppe som blev taget til side en gang om ugen mener jeg, og så er det så senere hen blevet til en fast gruppe har jeg hørt

Kan huske mange af børnene ELSKEDE når de fik lov til "bare" at være de store... De snakkede om tal, bogstaver... og gjorde mange ting som de yngre ville ha for svært ved. Kan huske de en dag tog i kirken med tegnebræt og skulle tegne det de så..Det blev nogle VILDT FLOTTE billeder, som fortalte rigtig meget!!!!

Ja og når de legede var MGP dans et hit.... pigerne kunne lave lange shows som de ville vise for resten af stuen...

Held og lykke med samtalen.

Anmeld

9. februar 2010

Anonym trådstarter

Tusind tak for dit svar..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.