hvilke babyalarmer skal man vælge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

brummeline

nu har vi klaret os uden babyalarm i 8 mdr. men nu skal den lille mand ha sit eget værelse, og så er det jeg mangler hjælp. hvad for en babyalarm er bedst ?  for syntes det er en jungel at finde rundt i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

smokin

jeg har hørt rigtig godt om denne her:

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=1182

Anmeld

9. februar 2010

heaven

vi brugte et walkie talkie (staves???) -sæt fra Harald Nyborg, og de fungerede rigtig fint for os. Billig, tror vi gav 150 el 200 for et sæt.....

Jannie

Anmeld

9. februar 2010

brummeline

heaven skriver:

vi brugte et walkie talkie (staves???) -sæt fra Harald Nyborg, og de fungerede rigtig fint for os. Billig, tror vi gav 150 el 200 for et sæt.....

Jannie

tusind tak for svar. det vil jeg lige tjekke ud

Anmeld

9. februar 2010

MyBaby

heaven skriver:

Jannie

Jeg har også anskaffet mig netop sådan et sæt! Babyen er ikke helt kommet endnu, så kan desværre ikke melde tilbage, hvordan den virker - men jeg har hørt fra mange, at den virker fint!

Anmeld

10. februar 2010

Moaar

Man skal bare lige være opmærksom på, at walkie talkies udsender meget mere elektromagnetisk stråling en andre babyalarmer. Der er jo nogle der mener, at det kan skade hjerneudviklingen. Så jeg ville ikke løbe den risiko. Vi har valgt en Babyfon netop pga meget lav elektromagnetisk stråling. Køn er den ikke, men det er jo ikke det primære.

Anmeld

10. februar 2010

brummeline

Moaar skriver:

Man skal bare lige være opmærksom på, at walkie talkies udsender meget mere elektromagnetisk stråling en andre babyalarmer. Der er jo nogle der mener, at det kan skade hjerneudviklingen. Så jeg ville ikke løbe den risiko. Vi har valgt en Babyfon netop pga meget lav elektromagnetisk stråling. Køn er den ikke, men det er jo ikke det primære.

ok tak for oplysningen ss. hvor kan man købe sådan en babyfon

Anmeld

10. februar 2010

eliasogmor

jeg elsker min super nova.... men tror jeg vil have en med kamera næste gang......

Anmeld

14. februar 2010

Moaar

brummeline skriver:

ok tak for oplysningen ss. hvor kan man købe sådan en babyfon

Vi har købt dem via en tysk hjemmeside, som jeg ikke længere husker navnet på. Jeg har siden set dem i Lidl, men det er snart et stykke tid siden. Ellers kan de købes på godigital.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.